Americanah (lättläst) (ljudbok) av Chimamanda N
Lägg till önskelistan Gratis smakprov
  • Spara till biblioteket
  • Lyssna på smakprov
Chimamanda Ngozi Adichie (författare), Lo Tamborini (berättare)

Americanah (lättläst) ljudbok

Pris 95 kr
(0)
Ifemelu och Obinze växer upp i Nigeria och blir kära som unga. De skiljs åt när Ifemelu flyttar till USA för att studera. I USA driver hon också en framgångsrik blogg där hon skriver om den dolda rasismen i landet. Hon får nya vänner, hon har andra förhållanden. Men hon kan aldrig riktigt glömma Obinze. Efter många år bestämmer hon sig för att flytta hem till Nigeria igen. Och när hon och Obinze möts på nytt ställs de inför sitt livs svåraste beslut. Viljas böcker är uppskattade av personer ...
Ljudbok 95 kr Pris E-Bok 185 kr Pris

Bokons kunder har även köpt

Författare Chimamanda Ngozi Adichie (författare), Tomas Dömstedt (annat), Ragnar Strömberg (översättare), Lo Tamborini (berättare)
Förlag Vilja förlag
Utgiven 28 Februari 2022
Längd 2:00
Genrer Romaner, 12-15 År, Skönlitteratur, Ungdomsböcker
Språk Swedish
Format mp3
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789179494469
Ifemelu och Obinze växer upp i Nigeria och blir kära som unga. De skiljs åt när Ifemelu flyttar till USA för att studera. I USA driver hon också en framgångsrik blogg där hon skriver om den dolda rasismen i landet. Hon får nya vänner, hon har andra förhållanden. Men hon kan aldrig riktigt glömma Obinze. Efter många år bestämmer hon sig för att flytta hem till Nigeria igen. Och när hon och Obinze möts på nytt ställs de inför sitt livs svåraste beslut. Viljas böcker är uppskattade av personer som är ovana vid att läsa eller kanske har någon form av lässvårigheter. Språket är enkelt men innehållet är anpassat för vuxna läsare.