Agnes Cecilia – en sällsam historia (lättläst)
Lägg till önskelistan Gratis smakprov
  • Spara till biblioteket
  • Lyssna på smakprov
Maria Gripe (författare), Viktoria Flodström (berättare)

Agnes Cecilia – en sällsam historia (lättläst) ljudbok

65 kr
(0)
Nora är föräldralös och växer upp hos sina släktingar. När familjen flyttar till en gammal lägenhet börjar mystiska saker hända. Klockan går baklänges, en vas faller i golvet och avslöjar en hemlighet och en gammal docka tycks få liv. Varför sker allt detta? Nora letar efter orsakerna och inser att förklaringen kanske finns närmare henne än hon kunnat gissa. Agnes Cecilia är en av Sveriges mest lästa och mest älskade ungdomsromaner. Nu kommer den på lättläst svenska i bearbetning av Nikla...
Ljudbok 65 kr E-Bok 65 kr
Författare Maria Gripe (författare), Viktoria Flodström (berättare)
Utgiven 18 Februari 2021
Längd 2:32
Genrer 12-15 År, Barnböcker, Ungdomsböcker
Språk Swedish
Format mp3
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789179711221
Nora är föräldralös och växer upp hos sina släktingar. När familjen flyttar till en gammal lägenhet börjar mystiska saker hända. Klockan går baklänges, en vas faller i golvet och avslöjar en hemlighet och en gammal docka tycks få liv. Varför sker allt detta? Nora letar efter orsakerna och inser att förklaringen kanske finns närmare henne än hon kunnat gissa. Agnes Cecilia är en av Sveriges mest lästa och mest älskade ungdomsromaner. Nu kommer den på lättläst svenska i bearbetning av Niklas Darke. Bokförlaget Hedvig ger ut böcker som är lätta att läsa, för barn och vuxna. Läs mer på www.bokforlagethedvig.se