Agnes Cecilia : en sällsam historia (lättläst)
Lägg till önskelistan Gratis smakprov
  • Spara till biblioteket
  • Lyssna på smakprov
. (författare), Maria Gripe (författare), Viktoria Flodström (berättare)

Agnes Cecilia : en sällsam historia (lättläst) ljudbok

Pris 95 kr
(0)
Nora är föräldralös och växer upp hos sina släktingar. När familjen flyttar till en gammal lägenhet börjar mystiska saker hända. Klockan går baklänges, en vas faller i golvet och avslöjar en hemlighet och en gammal docka tycks få liv. Varför sker allt detta? Nora letar efter orsakerna och inser att förklaringen kanske finns närmare henne än hon kunnat gissa. Agnes Cecilia är en av Sveriges mest lästa och mest älskade ungdomsromaner. I lättläst bearbetning av Niklas Darke.
Ljudbok 95 kr Pris E-Bok 165 kr Pris

Bokons kunder har även köpt

Författare . (författare), Maria Gripe (författare), Viktoria Flodström (berättare)
Förlag Nypon förlag
Utgiven 18 Februari 2021
Längd 2:32
Genrer 12-15 År, Barnböcker, Ungdomsböcker
Språk Swedish
Format mp3
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789179711221
Nora är föräldralös och växer upp hos sina släktingar. När familjen flyttar till en gammal lägenhet börjar mystiska saker hända. Klockan går baklänges, en vas faller i golvet och avslöjar en hemlighet och en gammal docka tycks få liv. Varför sker allt detta? Nora letar efter orsakerna och inser att förklaringen kanske finns närmare henne än hon kunnat gissa. Agnes Cecilia är en av Sveriges mest lästa och mest älskade ungdomsromaner. I lättläst bearbetning av Niklas Darke.