Till DIG som tagit min tvättid (lättläst) (ljudbok) av Cecilia Lidbeck
Gratis smakprov
Cecilia Lidbeck , Varja Berg (berättare)

Till DIG som tagit min tvättid (lättläst) ljudbok

109 kr
Betty råkar somna ifrån tvätten i tvättstugan. När hon kommer ner ligger där en arg lapp. Till DIG som tagit min tvättid, står det. Har du ingen hyfs? Din tid slutade för en timme sedan! Men du kan kanske inte klockan? Jag förlåter dig den här gången. Men nästa gång kontaktar jag hyresvärden! Betty blir så arg att hon får svårt att andas. För visst har hon gjort ett misstag, men den här människan…
Betty råkar somna ifrån tvätten i tvättstugan. När hon kommer ner ligger där en arg lapp. Till DIG som tagit min tvättid, står det. Har du ingen hyfs? Din tid slutade för en timme sedan! Men du kan kanske inte klockan? Jag förlåter dig den här gången. Men nästa gång kontaktar jag hyresvärden! Betty blir så arg att hon får svårt att andas. För visst har hon gjort ett misstag, men den här människan är ju galen! Betty måste få veta vem det är som lämnat lappen, så hon skriver ett svar. Snart handlar hela Bettys liv om att ta reda på vem hon brevväxlar med i tvättstugan. Och när lapparna en dag slutar komma inser Betty att hon saknar dem. Boken om Betty är full av skruvad humor. Författaren Cecilia Lidbeck har skrivit många böcker för barn och unga. Till DIG som tagit min tvättid är hennes första lättlästa bok för vuxna.   Lättlästnivå: 3(1 är lättast och 6 svårast)
Ljudbok 109 kr
E-bok 109 kr
Författare Cecilia Lidbeck (författare), Varja Berg (berättare), Tzenko Stoyanov (annat)
Förlag LL-förlaget
Utgiven 06.02.2025
Längd 0:37
Genrer Skönlitteratur, Romaner
Språk Swedish
Format mp3
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789188993663

Betty råkar somna ifrån tvätten i tvättstugan. När hon kommer ner ligger där en arg lapp. Till DIG som tagit min tvättid, står det. Har du ingen hyfs? Din tid slutade för en timme sedan! Men du kan kanske inte klockan? Jag förlåter dig den här gången. Men nästa gång kontaktar jag hyresvärden! Betty blir så arg att hon får svårt att andas. För visst har hon gjort ett misstag, men den här människan är ju galen! Betty måste få veta vem det är som lämnat lappen, så hon skriver ett svar. Snart handlar hela Bettys liv om att ta reda på vem hon brevväxlar med i tvättstugan. Och när lapparna en dag slutar komma inser Betty att hon saknar dem. Boken om Betty är full av skruvad humor. Författaren Cecilia Lidbeck har skrivit många böcker för barn och unga. Till DIG som tagit min tvättid är hennes första lättlästa bok för vuxna.   Lättlästnivå: 3(1 är lättast och 6 svårast)

Inga recensioner än