Rockfesten (lättläst) (ljudbok) av Ann Gomér
Gratis smakprov
Ann Gomér , Marika Bergström (berättare)

Rockfesten (lättläst) (Grannarna på Bofinken #3) ljudbok

95 kr
Vinnare av Lättläst-priset 2023!Det är bara några dagar kvar till den stora Rockfesten. Roger ska uppträda med bandet han är med i på sin dagliga verksamhet. Han är nervös men taggad till tusen. Nu ska bandet bara komma överens om en låt. Roger hoppas på Elvis, han är ju bäst av alla! Men det visar sig att Ami i bandet bara tänker vara med om de sjunger Främling av Carola. Hur ska det gå? Roger v…
Vinnare av Lättläst-priset 2023!Det är bara några dagar kvar till den stora Rockfesten. Roger ska uppträda med bandet han är med i på sin dagliga verksamhet. Han är nervös men taggad till tusen. Nu ska bandet bara komma överens om en låt. Roger hoppas på Elvis, han är ju bäst av alla! Men det visar sig att Ami i bandet bara tänker vara med om de sjunger Främling av Carola. Hur ska det gå? Roger vill verkligen sjunga med Ami. Men Carola är ju schlager inte rock! I Rockfesten skriver Ann Gomér med värme och humor om att lyckas komma överens trots starka viljor och åsikter som drar åt olika håll. Rockfesten är tredje boken i serien om gruppboendet Bofinken, rikt illustrerad av Carina Ståhlbergs livfulla bilder. Författaren Ann Gomér har lång erfarenhet av att skriva för läsare i behov av lättläst. Hon har skrivit över 30 böcker, mest lättlästa, för både barn och vuxna. "Med enkla medel får huvudpersonerna ordentliga konturer som inte grundas på deras funktonsvariationer utan på deras charmiga personligheter och den vänskap som finns mellan dem." Helene Ehriander om Älskar, älskar inte i BTJ-häftet nr 7, 2021.   Lättlästnivå: 2 (1 är lättast och 6 svårast)
Ljudbok 95 kr
Författare Ann Gomér (författare), Marika Bergström (berättare), Carina Ståhlberg (illustratör)
Förlag LL-förlaget
Utgiven 13.10.2022
Längd 0:34
Genrer Skönlitteratur, Romaner
Del i serie 3
Språk Swedish
Format mp3
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789188993397

Vinnare av Lättläst-priset 2023!Det är bara några dagar kvar till den stora Rockfesten. Roger ska uppträda med bandet han är med i på sin dagliga verksamhet. Han är nervös men taggad till tusen. Nu ska bandet bara komma överens om en låt. Roger hoppas på Elvis, han är ju bäst av alla! Men det visar sig att Ami i bandet bara tänker vara med om de sjunger Främling av Carola. Hur ska det gå? Roger vill verkligen sjunga med Ami. Men Carola är ju schlager inte rock! I Rockfesten skriver Ann Gomér med värme och humor om att lyckas komma överens trots starka viljor och åsikter som drar åt olika håll. Rockfesten är tredje boken i serien om gruppboendet Bofinken, rikt illustrerad av Carina Ståhlbergs livfulla bilder. Författaren Ann Gomér har lång erfarenhet av att skriva för läsare i behov av lättläst. Hon har skrivit över 30 böcker, mest lättlästa, för både barn och vuxna. "Med enkla medel får huvudpersonerna ordentliga konturer som inte grundas på deras funktonsvariationer utan på deras charmiga personligheter och den vänskap som finns mellan dem." Helene Ehriander om Älskar, älskar inte i BTJ-häftet nr 7, 2021.   Lättlästnivå: 2 (1 är lättast och 6 svårast)

Inga recensioner än