Marie Hermanson
(författare)
,
Louise Löwenberg
(berättare)
Musselstranden (lättläst) ljudbok
95 kr
Det är sommar och UIrika bor med sin vän Annie och hennes familj i en stuga. Vid en utflykt försvinner Annies lillasyster Maja utan ett spår. Sex veckor senare hittas hon vid Musselstranden, långt från ön där hon försvann.
Tjugofyra år senare åker Ulrika tillbaka till stugan. Fylld av minnen går hon med sina pojkar till Musselstranden. Där gör de ett skrämmande fynd ...
Marie Hermansons roman Mus…
Det är sommar och UIrika bor med sin vän Annie och hennes familj i en stuga. Vid en utflykt försvinner Annies lillasyster Maja utan ett spår. Sex veckor senare hittas hon vid Musselstranden, långt från ön där hon försvann.
Tjugofyra år senare åker Ulrika tillbaka till stugan. Fylld av minnen går hon med sina pojkar till Musselstranden. Där gör de ett skrämmande fynd ...
Marie Hermansons roman Musselstranden är en både vacker och kuslig berättelse som är svår att lägga ifrån sig. Den utkom första gången 1998 och blev en favorit hos läsarna. Nu finns den också på lättläst svenska. Vilja förlag har också gett ut Hermansons bästsäljande roman Himmelsdalen på lättläst svenska.
Viljas böcker är uppskattade av personer som är ovana vid att läsa eller kanske har någon form av lässvårigheter. Språket är enkelt med innehållet är anpassat för vuxna läsare.
Ljudbok
95 kr
E-bok
185 kr
Förlag
Vilja förlag
Utgiven
26.02.2022
Längd
1:32
Genrer
Ungdomsböcker, Skönlitteratur, Romaner, 12-15 År
Språk
Swedish
Format
mp3
Kopieringsskydd
Vattenmärkt
ISBN
9789179494315
Det är sommar och UIrika bor med sin vän Annie och hennes familj i en stuga. Vid en utflykt försvinner Annies lillasyster Maja utan ett spår. Sex veckor senare hittas hon vid Musselstranden, långt från ön där hon försvann.
Tjugofyra år senare åker Ulrika tillbaka till stugan. Fylld av minnen går hon med sina pojkar till Musselstranden. Där gör de ett skrämmande fynd ...
Marie Hermansons roman Musselstranden är en både vacker och kuslig berättelse som är svår att lägga ifrån sig. Den utkom första gången 1998 och blev en favorit hos läsarna. Nu finns den också på lättläst svenska. Vilja förlag har också gett ut Hermansons bästsäljande roman Himmelsdalen på lättläst svenska.
Viljas böcker är uppskattade av personer som är ovana vid att läsa eller kanske har någon form av lässvårigheter. Språket är enkelt med innehållet är anpassat för vuxna läsare.
Inga recensioner än