Moa och Miranda - Låt bli min tjej!  (lättläst) (ljudbok) av Monica Byekwaso
Gratis smakprov
Monica Byekwaso , Marika Bergström (berättare)

Moa och Miranda - Låt bli min tjej! (lättläst) (Moa och Miranda #1) ljudbok

79 kr
Låt bli min tjej! är andra boken om Moa och Miranda. Den handlar om svartsjuka och om att vara olika, men ändå älska varandra.Moa och Miranda är grannar på ett gruppboende. De är inte bara grannar, de är kära i varandra också. Nu har de varit ihop i flera månader och visst är Moa fortfarande kär, men hon har också andra saker att tänka på. Som sitt nya jobb på ett bageri.På bageriet har Miranda e…
Låt bli min tjej! är andra boken om Moa och Miranda. Den handlar om svartsjuka och om att vara olika, men ändå älska varandra.Moa och Miranda är grannar på ett gruppboende. De är inte bara grannar, de är kära i varandra också. Nu har de varit ihop i flera månader och visst är Moa fortfarande kär, men hon har också andra saker att tänka på. Som sitt nya jobb på ett bageri.På bageriet har Miranda en jättegullig kollega. Det pirrar i Moa när hon träffar honom. Kan man vara kär i flera? Det känns nästan så. Men vad händer om Miranda får veta?Monica Byekwaso har även skrivit boken Moa och Miranda. Lättlästnivå: 2 (1 är lättast och 6 svårast)
Ljudbok 79 kr
Författare Monica Byekwaso (författare), Marika Bergström (berättare)
Förlag LL-förlaget
Utgiven 18.05.2020
Längd 0:47
Genrer Ungdomsböcker, 12-15 År
Del i serie 1
Språk Swedish
Format mp3
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789188993038

Låt bli min tjej! är andra boken om Moa och Miranda. Den handlar om svartsjuka och om att vara olika, men ändå älska varandra.Moa och Miranda är grannar på ett gruppboende. De är inte bara grannar, de är kära i varandra också. Nu har de varit ihop i flera månader och visst är Moa fortfarande kär, men hon har också andra saker att tänka på. Som sitt nya jobb på ett bageri.På bageriet har Miranda en jättegullig kollega. Det pirrar i Moa när hon träffar honom. Kan man vara kär i flera? Det känns nästan så. Men vad händer om Miranda får veta?Monica Byekwaso har även skrivit boken Moa och Miranda. Lättlästnivå: 2 (1 är lättast och 6 svårast)

Inga recensioner än