Anna Fredriksson
(författare)
,
Viktoria Flodström
(berättare)
Mellan himmel och hav (lättläst) (pensionat pomona #1) ljudbok
95 kr
Anna Fredrikssons varma berättelse om tre generationer kvinnor på Österlen som lättläst!
Sally blev övergiven av sin mamma när hon var barn. Sedan dess har hon aldrig träffat henne. Trots att det var nästan femtio år sedan har Sally inte kommit över sorgen. Kanske blir den ännu större av att hon själv har en dålig relation med sin vuxna dotter Josefin.
En dag får Sally veta att hon har ärvt ett s…
Anna Fredrikssons varma berättelse om tre generationer kvinnor på Österlen som lättläst!
Sally blev övergiven av sin mamma när hon var barn. Sedan dess har hon aldrig träffat henne. Trots att det var nästan femtio år sedan har Sally inte kommit över sorgen. Kanske blir den ännu större av att hon själv har en dålig relation med sin vuxna dotter Josefin.
En dag får Sally veta att hon har ärvt ett stort hus på Österlen i Skåne. Hennes dotter Josefin bor inte långt därifrån och Sally ser det som en chans att bli sams med henne. Hon lämnar allt och flyttar dit. Vad Sally inte vet är att hennes egen mamma också bor i närheten och att hon dessutom har nära kontakt med Josefin. Det blir en familjeträff som ingen av dem räknat med.
Ljudbok
95 kr
Förlag
Vilja förlag
Utgiven
15.06.2020
Längd
3:10
Genrer
Skönlitteratur, Romaner
Serie
pensionat pomona
Del i serie
1
Språk
Swedish
Format
mp3
Kopieringsskydd
Vattenmärkt
ISBN
9789179710392
Anna Fredrikssons varma berättelse om tre generationer kvinnor på Österlen som lättläst!
Sally blev övergiven av sin mamma när hon var barn. Sedan dess har hon aldrig träffat henne. Trots att det var nästan femtio år sedan har Sally inte kommit över sorgen. Kanske blir den ännu större av att hon själv har en dålig relation med sin vuxna dotter Josefin.
En dag får Sally veta att hon har ärvt ett stort hus på Österlen i Skåne. Hennes dotter Josefin bor inte långt därifrån och Sally ser det som en chans att bli sams med henne. Hon lämnar allt och flyttar dit. Vad Sally inte vet är att hennes egen mamma också bor i närheten och att hon dessutom har nära kontakt med Josefin. Det blir en familjeträff som ingen av dem räknat med.
Inga recensioner än