Tove Jansson
(författare)
,
Mark Levengood
(berättare)
Kometen kommer lättläst ljudbok
39 kr
Det här är berättelsen
om när en komet hotade jorden.
Kometen flög genom rymnden
rakt mot Mumindalen.
Mumintrollet och Sniff gav sig iväg
till observatoriet i Ensliga Bergen
för att få veta mer om kometen.
Det blev en resa fylld av farligheter,
äventyr och nya vänner.
Lättlästa Kometen kommer
är återberättad av författaren
Jolin Slotte.
Mark Levengood har läst in böckerna.
Ljudbok
39 kr
Förlag
Lärum-förlaget
Längd
1:20
Genrer
Barnböcker, 6-9 År, 9-12 År
Språk
Swedish
Format
mp3
Kopieringsskydd
Vattenmärkt
ISBN
9789527099162
Det här är berättelsen
om när en komet hotade jorden.
Kometen flög genom rymnden
rakt mot Mumindalen.
Mumintrollet och Sniff gav sig iväg
till observatoriet i Ensliga Bergen
för att få veta mer om kometen.
Det blev en resa fylld av farligheter,
äventyr och nya vänner.
Lättlästa Kometen kommer
är återberättad av författaren
Jolin Slotte.
Mark Levengood har läst in böckerna.
Inga recensioner än