Järtecken (lättläst) (ljudbok) av .
Gratis smakprov
. , Christoffer Carlsson , Sven Ahlström (berättare)

Järtecken (lättläst) (Hallandssviten (lättläst) #1) ljudbok

95 kr
En novembernatt 1994 mördas en kvinna i utkanten av en by i Halland. En man grips och döms. Men där slutar inte berättelsen. Mordet fortsätter att påverka byns invånare. Pojken Isak är syskonbarn till den dömda mannen. Han fruktar att även han i framtiden ska göra något hemskt. Att det finns en förbannelse, ett järtecken, i honom. Och polisen Vidar undrar vad som egentligen hände den där natten …
En novembernatt 1994 mördas en kvinna i utkanten av en by i Halland. En man grips och döms. Men där slutar inte berättelsen. Mordet fortsätter att påverka byns invånare. Pojken Isak är syskonbarn till den dömda mannen. Han fruktar att även han i framtiden ska göra något hemskt. Att det finns en förbannelse, ett järtecken, i honom. Och polisen Vidar undrar vad som egentligen hände den där natten i november. Är verkligen rätt person dömd? Andreas Palmaer har bearbetat boken till lättläst.
Ljudbok 95 kr

Mer av samma författare

Bokons kunder har även köpt

Författare . (författare), Christoffer Carlsson (författare), Sven Ahlström (berättare)
Förlag Vilja förlag
Längd 3:27
Genrer Skönlitteratur, Romaner, Deckare
Del i serie 1
Språk Swedish
Format mp3
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789179711757

En novembernatt 1994 mördas en kvinna i utkanten av en by i Halland. En man grips och döms. Men där slutar inte berättelsen. Mordet fortsätter att påverka byns invånare. Pojken Isak är syskonbarn till den dömda mannen. Han fruktar att även han i framtiden ska göra något hemskt. Att det finns en förbannelse, ett järtecken, i honom. Och polisen Vidar undrar vad som egentligen hände den där natten i november. Är verkligen rätt person dömd? Andreas Palmaer har bearbetat boken till lättläst.

Inga recensioner än