Jane Eyre (lättläst) (ljudbok) av Charlotte Brontë
Gratis smakprov
Charlotte Brontë (författare), Lo Iweborg (berättare)

Jane Eyre (lättläst) ljudbok

65 kr
Jane får det svårt när föräldrarna dör. Men hon vägrar att leva fattig och lydig. Hon vill bestämma själv över sitt liv. Jane tar plats som lärare på gården Thornfield och blir kär i ägaren herr Rochester. Men det är något underligt med gården Thornfield. Från vindskammaren hörs konstiga skratt. Boken Jane Eyre av Charlotte Brontë är älskad av sina läsare alltsedan den kom ut i mitten av 1800-t…
Jane får det svårt när föräldrarna dör. Men hon vägrar att leva fattig och lydig. Hon vill bestämma själv över sitt liv. Jane tar plats som lärare på gården Thornfield och blir kär i ägaren herr Rochester. Men det är något underligt med gården Thornfield. Från vindskammaren hörs konstiga skratt. Boken Jane Eyre av Charlotte Brontë är älskad av sina läsare alltsedan den kom ut i mitten av 1800-talet. Malin Lindroth har bearbetat boken till lättläst svenska. Lättlästnivå: 4 (1 är lättast och 6 svårast)
Ljudbok 65 kr

Mer av samma författare

Författare Malin Lindroth (översättare), Charlotte Brontë (författare), Lo Iweborg (berättare)
Förlag LL-förlaget
Längd 2.1666666666666665:10
Genrer Skönlitteratur, Romaner
Språk Swedish
Format mp3
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789170531569
Jane får det svårt när föräldrarna dör. Men hon vägrar att leva fattig och lydig. Hon vill bestämma själv över sitt liv. Jane tar plats som lärare på gården Thornfield och blir kär i ägaren herr Rochester. Men det är något underligt med gården Thornfield. Från vindskammaren hörs konstiga skratt. Boken Jane Eyre av Charlotte Brontë är älskad av sina läsare alltsedan den kom ut i mitten av 1800-talet. Malin Lindroth har bearbetat boken till lättläst svenska. Lättlästnivå: 4 (1 är lättast och 6 svårast)