Jag har ett problem (lättläst) (ljudbok) av Sofia Hedman
Gratis smakprov
Sofia Hedman , Ronnie Bäck (berättare)

Jag har ett problem (lättläst) ljudbok

109 kr
Jag har ett problem är en lättläst bok om ett svårt ämne: att förlora någon man älskar. Med enkla ord och få rader per sida skildrar Sofia Hedman en man i djup kris. Livslusten och riktningen går förlorade när kvinnan han älskar hastigt dör. Mannen famlar efter en mening med allt. Vart har färgerna tagit vägen? Skratten och fåglarna? Den samtidigt lyriska och avskalade texten kompletteras finstäm…
Jag har ett problem är en lättläst bok om ett svårt ämne: att förlora någon man älskar. Med enkla ord och få rader per sida skildrar Sofia Hedman en man i djup kris. Livslusten och riktningen går förlorade när kvinnan han älskar hastigt dör. Mannen famlar efter en mening med allt. Vart har färgerna tagit vägen? Skratten och fåglarna? Den samtidigt lyriska och avskalade texten kompletteras finstämt av Matilda Nordins mjuka illustrationer.   Sofia Hedman är journalist och författare och har undervisat i kreativt skrivande. Hon har skrivit böcker för både barn och vuxna. Jag har ett problem är hennes första lättlästa bok.     Lättlästnivå: 1(1 är lättast och 6 svårast)
Ljudbok 109 kr
E-bok 109 kr
Författare Sofia Hedman (författare), Ronnie Bäck (berättare), Matilda Nordin (illustratör)
Förlag LL-förlaget
Utgiven 11.09.2025
Längd 0:04
Genrer Skönlitteratur, Romaner
Språk Swedish
Format mp3
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789188993717

Jag har ett problem är en lättläst bok om ett svårt ämne: att förlora någon man älskar. Med enkla ord och få rader per sida skildrar Sofia Hedman en man i djup kris. Livslusten och riktningen går förlorade när kvinnan han älskar hastigt dör. Mannen famlar efter en mening med allt. Vart har färgerna tagit vägen? Skratten och fåglarna? Den samtidigt lyriska och avskalade texten kompletteras finstämt av Matilda Nordins mjuka illustrationer.   Sofia Hedman är journalist och författare och har undervisat i kreativt skrivande. Hon har skrivit böcker för både barn och vuxna. Jag har ett problem är hennes första lättlästa bok.     Lättlästnivå: 1(1 är lättast och 6 svårast)

Inga recensioner än