Isprinsessan (lättläst) (ljudbok) av Camilla Läckberg
Gratis smakprov
Camilla Läckberg , Katarina von Wachenfeldt (berättare)

Isprinsessan (lättläst) (Fjällbacka-serien #1) ljudbok

59 kr
"Det är vinter i Fjällbacka. Kylan tränger in överallt. I ett badkar sitter Alexandra Wijkner, vackrast i Fjällbacka. En tunn hinna av is har bildats i badkaret. Alexandra har suttit där länge nu. Hennes hud börjar få en blåaktig ton. Blodet på hennes handleder har stelnat."Åsa Sandzén har bearbetat Camilla Läckbergs succédeckare Isprinsessan till lättläst. Handlingen utspelas i den lilla orten F…
"Det är vinter i Fjällbacka. Kylan tränger in överallt. I ett badkar sitter Alexandra Wijkner, vackrast i Fjällbacka. En tunn hinna av is har bildats i badkaret. Alexandra har suttit där länge nu. Hennes hud börjar få en blåaktig ton. Blodet på hennes handleder har stelnat."Åsa Sandzén har bearbetat Camilla Läckbergs succédeckare Isprinsessan till lättläst. Handlingen utspelas i den lilla orten Fjällbacka på västkusten. Alla vet allt om varandra, och det som syns på ytan är ibland det allra viktigaste. Och det kan få katastrofala följder ... Lättlästnivå: 6 (1 är lättast och 6 svårast)
Ljudbok 59 kr
Författare Camilla Läckberg (författare), Katarina von Wachenfeldt (berättare), Åsa Sandzén (översättare)
Förlag LL-förlaget
Utgiven 04.09.2007
Längd 5:05
Genrer Barnböcker, Deckare
Del i serie 1
Språk Swedish
Format mp3
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789170531804

"Det är vinter i Fjällbacka. Kylan tränger in överallt. I ett badkar sitter Alexandra Wijkner, vackrast i Fjällbacka. En tunn hinna av is har bildats i badkaret. Alexandra har suttit där länge nu. Hennes hud börjar få en blåaktig ton. Blodet på hennes handleder har stelnat."Åsa Sandzén har bearbetat Camilla Läckbergs succédeckare Isprinsessan till lättläst. Handlingen utspelas i den lilla orten Fjällbacka på västkusten. Alla vet allt om varandra, och det som syns på ytan är ibland det allra viktigaste. Och det kan få katastrofala följder ... Lättlästnivå: 6 (1 är lättast och 6 svårast)

Inga recensioner än