Hjärnstark : få en starkare hjärna med träning (lättläst) (ljudbok) av Anders Hansen
Gratis smakprov
Anders Hansen , Anders Blentare (berättare)

Hjärnstark : få en starkare hjärna med träning (lättläst) ljudbok

95 kr
Detta är en lättläst version av Anders Hansens succébok Hjärnstark. Vill du bli lugnare, mer fokuserad, få bättre minne och tänka snabbare och mer kreativt? Då ska du röra på dig! När du tränar mår inte bara musklerna bättre. Hjärnan blir också piggare och starkare. I Hjärnstark berättar överläkaren Anders Hansen varför det är så bra för hjärnan med träning. Han tipsar också om hur du tränar din…
Detta är en lättläst version av Anders Hansens succébok Hjärnstark. Vill du bli lugnare, mer fokuserad, få bättre minne och tänka snabbare och mer kreativt? Då ska du röra på dig! När du tränar mår inte bara musklerna bättre. Hjärnan blir också piggare och starkare. I Hjärnstark berättar överläkaren Anders Hansen varför det är så bra för hjärnan med träning. Han tipsar också om hur du tränar din hjärna på bästa sätt. Det är enklare än du kanske tror.
Ljudbok 95 kr
Författare Anders Hansen (författare), Lisa Zachrisson (annat), Niklas Darke (annat), Anders Blentare (berättare)
Förlag Vilja förlag
Längd 2:29
Genrer Fackböcker, Hälsa, Livsstil, Fritid, Medicin, Sport, Fritid & Hobby, Psykologi Och Pedagogik, Hem & Trädgård
Språk Swedish
Format mp3
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789179710439

Detta är en lättläst version av Anders Hansens succébok Hjärnstark. Vill du bli lugnare, mer fokuserad, få bättre minne och tänka snabbare och mer kreativt? Då ska du röra på dig! När du tränar mår inte bara musklerna bättre. Hjärnan blir också piggare och starkare. I Hjärnstark berättar överläkaren Anders Hansen varför det är så bra för hjärnan med träning. Han tipsar också om hur du tränar din hjärna på bästa sätt. Det är enklare än du kanske tror.

Inga recensioner än