Handen (lättläst) (ljudbok) av Henning Mankell
Gratis smakprov
Henning Mankell , Björn Pedersen (berättare)

Handen (lättläst) ljudbok

65 kr
Kurt Wallander drömde om att flytta ut på landet och det här huset var perfekt. På baksidan fanns äppelträd och vinbärsbuskar. Vinden susade i träden.När Wallander gick omkring bland höstlöven snavade han plötsligt. Var det en trasig kratta eller en trädrot? Han stirrade på föremålet som stack upp ur marken. Det var skelettet av en hand.Författare till Handen är Henning Mankell, en av Sveriges me…
Kurt Wallander drömde om att flytta ut på landet och det här huset var perfekt. På baksidan fanns äppelträd och vinbärsbuskar. Vinden susade i träden.När Wallander gick omkring bland höstlöven snavade han plötsligt. Var det en trasig kratta eller en trädrot? Han stirrade på föremålet som stack upp ur marken. Det var skelettet av en hand.Författare till Handen är Henning Mankell, en av Sveriges mest populära författare. Kurt Wallander är hans mest kända figur. Boken är bearbetad till lättläst av Johan Werkmäster. Lättlästnivå: 5 (1 är lättast och 6 svårast)
Ljudbok 65 kr
Författare Henning Mankell (författare), Björn Pedersen (berättare), Johan Werkmäster (översättare)
Förlag LL-förlaget
Utgiven 17.09.2014
Längd 1:18
Genrer Skönlitteratur, Romaner, Deckare
Språk Swedish
Format mp3
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789170537080

Kurt Wallander drömde om att flytta ut på landet och det här huset var perfekt. På baksidan fanns äppelträd och vinbärsbuskar. Vinden susade i träden.När Wallander gick omkring bland höstlöven snavade han plötsligt. Var det en trasig kratta eller en trädrot? Han stirrade på föremålet som stack upp ur marken. Det var skelettet av en hand.Författare till Handen är Henning Mankell, en av Sveriges mest populära författare. Kurt Wallander är hans mest kända figur. Boken är bearbetad till lättläst av Johan Werkmäster. Lättlästnivå: 5 (1 är lättast och 6 svårast)

Inga recensioner än