Farlig midsommar lättläst (ljudbok) av Tove Jansson
Gratis smakprov
Tove Jansson , Mark Levengood (berättare)

Farlig midsommar lättläst ljudbok

45 kr
Det här är berättelsen om när det var översvämning i Mumindalen. Strax före midsommar måste Muminfamiljen lämna Muminhuset då vattnet stiger över husets tak. De har tur och hittar ett flytande hus som de kan flytta in i. Men det är inget vanligt hus, och det blir ingen vanlig midsommar. Läs om en sommar fylld av äventyr, nya vänner och överraskningar. Lättlästa Farlig midsommar är återberätta…
Det här är berättelsen om när det var översvämning i Mumindalen. Strax före midsommar måste Muminfamiljen lämna Muminhuset då vattnet stiger över husets tak. De har tur och hittar ett flytande hus som de kan flytta in i. Men det är inget vanligt hus, och det blir ingen vanlig midsommar. Läs om en sommar fylld av äventyr, nya vänner och överraskningar. Lättlästa Farlig midsommar är återberättad av författaren Jolin Slotte. Mark Levengood har läst in böckerna.
Ljudbok 45 kr
Författare Tove Jansson (författare), Mark Levengood (berättare), Jolin Slotte (medförfattare)
Längd 1:24
Genrer Barnböcker, 6-9 År, 9-12 År
Språk Swedish
Format mp3
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789527099155

Det här är berättelsen om när det var översvämning i Mumindalen. Strax före midsommar måste Muminfamiljen lämna Muminhuset då vattnet stiger över husets tak. De har tur och hittar ett flytande hus som de kan flytta in i. Men det är inget vanligt hus, och det blir ingen vanlig midsommar. Läs om en sommar fylld av äventyr, nya vänner och överraskningar. Lättlästa Farlig midsommar är återberättad av författaren Jolin Slotte. Mark Levengood har läst in böckerna.

Inga recensioner än