Anna Fredriksson
(författare)
Ett enklare liv (lättläst) (Pensionat Pomona (lättläst) #2) ljudbok
95 kr
Andra delen i Anna Fredrikssons varma berättelse om tre generationer kvinnor på Österlen som lättläst.
Det har blivit midsommar på Österlen i Skåne. Sally öppnar sitt älskade pensionat, men förstår snart att det är svårare än hon trott att driva det.
Hennes dotter Josefin drömmer om ett enklare liv. Men hur ska hon kunna behålla gården när pengarna inte räcker?
Vanja är ensam i Köpenhamn och sakn…
Andra delen i Anna Fredrikssons varma berättelse om tre generationer kvinnor på Österlen som lättläst.
Det har blivit midsommar på Österlen i Skåne. Sally öppnar sitt älskade pensionat, men förstår snart att det är svårare än hon trott att driva det.
Hennes dotter Josefin drömmer om ett enklare liv. Men hur ska hon kunna behålla gården när pengarna inte räcker?
Vanja är ensam i Köpenhamn och saknar sitt barnbarn Josefin. Hon kommer tillbaka till Österlen för att bli förlåten av Sally. Men kan Sally glömma allt som hänt och försonas?
Ljudbok
95 kr
Förlag
Vilja förlag
Utgiven
23.05.2021
Längd
2:55
Genrer
Skönlitteratur, Romaner, Annan Skönlitteratur
Del i serie
2
Språk
Swedish
Format
mp3
Kopieringsskydd
Vattenmärkt
ISBN
9789179711160
Andra delen i Anna Fredrikssons varma berättelse om tre generationer kvinnor på Österlen som lättläst.
Det har blivit midsommar på Österlen i Skåne. Sally öppnar sitt älskade pensionat, men förstår snart att det är svårare än hon trott att driva det.
Hennes dotter Josefin drömmer om ett enklare liv. Men hur ska hon kunna behålla gården när pengarna inte räcker?
Vanja är ensam i Köpenhamn och saknar sitt barnbarn Josefin. Hon kommer tillbaka till Österlen för att bli förlåten av Sally. Men kan Sally glömma allt som hänt och försonas?
Inga recensioner än