Doris dag (lättläst) (ljudbok) av Ann Gomér
Gratis smakprov
Ann Gomér , Varja Berg (berättare)

Doris dag (lättläst) ljudbok

105 kr
Doris vaknar med ett ryck! Vad är klockan? Hon har försovit sig. Nu blir det bråttom till tandläkaren. Tänk om hon missar bussen? Kommer hon att hinna?Ann Gomér har skrivit en väldigt lättläst bok med stor igenkänning. En på samma gång vardaglig och spännande situation skildras med ett enkelt språk och korta meningar. På varje uppslag ger Annika Carlssons fina akvareller stöd och nyanser åt berät…
Doris vaknar med ett ryck! Vad är klockan? Hon har försovit sig. Nu blir det bråttom till tandläkaren. Tänk om hon missar bussen? Kommer hon att hinna?Ann Gomér har skrivit en väldigt lättläst bok med stor igenkänning. En på samma gång vardaglig och spännande situation skildras med ett enkelt språk och korta meningar. På varje uppslag ger Annika Carlssons fina akvareller stöd och nyanser åt berättelsen.Ann Gomér har lång erfarenhet av att skriva för läsare i behov av lättläst. Hon har skrivit över 30 böcker, mest lättlästa, för både barn och vuxna. År 2023 vann hon Studieförbundet Vuxenskolans Lättlästpris för boken Rockfesten.Lättlästnivå: 1(1 är lättast och 6 svårast)
Ljudbok 105 kr
E-bok 105 kr
Författare Ann Gomér (författare), Varja Berg (berättare), Annika Carlsson (illustratör)
Förlag LL-förlaget
Utgiven 01.12.2024
Längd 0:03
Genrer Skönlitteratur, Romaner
Språk Swedish
Format mp3
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789188993601

Doris vaknar med ett ryck! Vad är klockan? Hon har försovit sig. Nu blir det bråttom till tandläkaren. Tänk om hon missar bussen? Kommer hon att hinna?Ann Gomér har skrivit en väldigt lättläst bok med stor igenkänning. En på samma gång vardaglig och spännande situation skildras med ett enkelt språk och korta meningar. På varje uppslag ger Annika Carlssons fina akvareller stöd och nyanser åt berättelsen.Ann Gomér har lång erfarenhet av att skriva för läsare i behov av lättläst. Hon har skrivit över 30 böcker, mest lättlästa, för både barn och vuxna. År 2023 vann hon Studieförbundet Vuxenskolans Lättlästpris för boken Rockfesten.Lättlästnivå: 1(1 är lättast och 6 svårast)

Inga recensioner än