Det sista ljuset (lättläst) ljudbok
95 kr
Det är nyår i Rinkeby. Odysseas och Adriana har flyttat från Grekland till Sverige. Här försöker de skapa sig ett nytt liv. Men plötsligt förändras allt. Deras son hittas död, överkörd i tunnelbanan. De har förlorat den de älskade mest. De håller också på att förlora varandra.
Lättlästa böcker från Vilja är ofta något kortare, har alltid ett lättare språk och ett innehåll anpassat för en vuxen...
Ljudbok
95 kr
Förlag
Vilja förlag
Utgiven
2018
Längd
0:54
Genrer
Skönlitteratur, Romaner
Språk
Swedish
Format
mp3
Kopieringsskydd
Vattenmärkt
ISBN
9789177236313
Det är nyår i Rinkeby. Odysseas och Adriana har flyttat från Grekland till Sverige. Här försöker de skapa sig ett nytt liv. Men plötsligt förändras allt. Deras son hittas död, överkörd i tunnelbanan. De har förlorat den de älskade mest. De håller också på att förlora varandra.
Lättlästa böcker från Vilja är ofta något kortare, har alltid ett lättare språk och ett innehåll anpassat för en vuxen läsare.
Inga recensioner än