Barnens ö (lättläst) (ljudbok) av P. C. Jersild
Gratis smakprov
P. C. Jersild (författare), Victor Morell (berättare)

Barnens ö (lättläst) ljudbok

65 kr
Reine har bestämt sig. Han ska inte åka till Barnens ö. Han vill inte. Han har mycket att fundera över. Vem är hans farsa? Varför måste man bli vuxen? Vad händer efter döden? Om man ska fundera kan man inte vara på Barnens ö med en massa skränande ungar omkring sig. Reine ska stanna hemma i stan i stället. Bo ensam hela sommaren och klara sig själv. Han träffar alla möjliga typer: Tant Olga, G...
Ljudbok 65 kr

Mer av samma författare

Bokons kunder har även köpt

Författare Niklas Darke (översättare), P. C. Jersild (författare), Victor Morell (berättare)
Förlag LL-förlaget
Utgiven 2014
Längd 2:57
Genrer Skönlitteratur, Romaner
Språk Swedish
Format mp3
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789170536960
Reine har bestämt sig. Han ska inte åka till Barnens ö. Han vill inte. Han har mycket att fundera över. Vem är hans farsa? Varför måste man bli vuxen? Vad händer efter döden? Om man ska fundera kan man inte vara på Barnens ö med en massa skränande ungar omkring sig. Reine ska stanna hemma i stan i stället. Bo ensam hela sommaren och klara sig själv. Han träffar alla möjliga typer: Tant Olga, Grisen Stig, Nora, raggar-Hester och Döden. Det blir en händelserik sommar. Barnens ö av PC Jerslid är bearbetad till lättläst svenska av Niklas Darke. Lättlästnivå: 4 (1 är lättast och 6 svårast)