Äntligen ihop (lättläst) (ljudbok) av Thea Blixt
Gratis smakprov
Thea Blixt , Britt Börnehed (berättare)

Äntligen ihop (lättläst) (En egen pojkvän #1) ljudbok

65 kr
Äntligen ihop handlar om längtan efter att bo tillsammans med den man är kär i, men också om svårigheten att anpassa sig efter någon annan när man är van vid att bo själv.Mirja tycker att det är dags att hon och hennes pojkvän Alex flyttar ihop. Men Alex verkar inte tycka att det är en lika bra idé. Mirja kommer på att de kan prova på att bo tillsammans. På hotell! Det kommer nog få Alex att ändr…
Äntligen ihop handlar om längtan efter att bo tillsammans med den man är kär i, men också om svårigheten att anpassa sig efter någon annan när man är van vid att bo själv.Mirja tycker att det är dags att hon och hennes pojkvän Alex flyttar ihop. Men Alex verkar inte tycka att det är en lika bra idé. Mirja kommer på att de kan prova på att bo tillsammans. På hotell! Det kommer nog få Alex att ändra sig.Men allt blir inte som Mirja tänkt sig. Vill hon verkligen flytta ihop? Och vad känner Alex?Äntligen ihop är andra boken om Mirja och Alex. Den första boken heter En egen pojkvän. Lättlästnivå: 2 (1 är lättast och 6 svårast)
Ljudbok 65 kr
Författare Thea Blixt (författare), Britt Börnehed (berättare)
Förlag LL-förlaget
Utgiven 09.03.2020
Längd 0:48
Genrer Ungdomsböcker, Romantik & Erotik, Skönlitteratur, Romaner, 12-15 År, Romantik
Del i serie 1
Språk Swedish
Format mp3
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789188993007

Äntligen ihop handlar om längtan efter att bo tillsammans med den man är kär i, men också om svårigheten att anpassa sig efter någon annan när man är van vid att bo själv.Mirja tycker att det är dags att hon och hennes pojkvän Alex flyttar ihop. Men Alex verkar inte tycka att det är en lika bra idé. Mirja kommer på att de kan prova på att bo tillsammans. På hotell! Det kommer nog få Alex att ändra sig.Men allt blir inte som Mirja tänkt sig. Vill hon verkligen flytta ihop? Och vad känner Alex?Äntligen ihop är andra boken om Mirja och Alex. Den första boken heter En egen pojkvän. Lättlästnivå: 2 (1 är lättast och 6 svårast)

Inga recensioner än