Anna Karenina (lättläst) (ljudbok) av Leo Tolstoj
Gratis smakprov
Leo Tolstoj (författare), Qina Hermansson (berättare)

Anna Karenina (lättläst) ljudbok

65 kr
Anna Karenina är en mycket vacker kvinna. Hon bor i den ryska staden Sankt Petersburg. Hon är gift och har en son. Hon möter den rike greven Vronskij och blir förälskad. Men om hon lämnar sin man kanske hon förlorar sin älskade son. Det här är en av världens mest kända kärleksromaner. Leo Tolstoj skrev den i slutet av 1800-talet. Nu har Johan Werkmäster skrivit om den till lättläst svenska. ...
Ljudbok 65 kr

Mer av samma författare

Bokons kunder har även köpt

Författare Qina Hermansson (berättare), Leo Tolstoj (författare), Johan Werkmäster (översättare)
Förlag LL-förlaget
Utgiven 2008
Längd 3:23
Genrer Skönlitteratur, Romaner
Språk Swedish
Format mp3
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789170532412
Anna Karenina är en mycket vacker kvinna. Hon bor i den ryska staden Sankt Petersburg. Hon är gift och har en son. Hon möter den rike greven Vronskij och blir förälskad. Men om hon lämnar sin man kanske hon förlorar sin älskade son. Det här är en av världens mest kända kärleksromaner. Leo Tolstoj skrev den i slutet av 1800-talet. Nu har Johan Werkmäster skrivit om den till lättläst svenska. Lättlästnivå: 6 (1 är lättast och 6 svårast)