Webbstrategiboken (e-bok) av Anders Tufvesson
Lägg till önskelistan
Anders Tufvesson (författare)

Webbstrategiboken e-bok

225 kr
(0)
Du behöver inte ha en webbshop för att tjäna pengar på din webbplats. Webbstrategiboken handlar om hur en webbplats byggs utifrån ett besökarperspektiv och de affärsmässiga strukturer som bör finnas idag för att göra webbplatsen lönsam för organisationen bakom. Boken handlar inte om webbdesign eller webbutveckling. Den handlar om hur du strategiskt går till väga för att skapa en plattform för din internetmarknadsföring. Det spelar ingen roll om webbplatsen är för en kommun, ett företag, ...
225 kr
Författare Anders Tufvesson (författare)
Förlag Liber AB
Utgiven 1 januari 2010
Längd 166 sidor
Genrer Media & Kommunikation, Fackböcker
Språk Swedish
Format epub
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789174379914
Du behöver inte ha en webbshop för att tjäna pengar på din webbplats. Webbstrategiboken handlar om hur en webbplats byggs utifrån ett besökarperspektiv och de affärsmässiga strukturer som bör finnas idag för att göra webbplatsen lönsam för organisationen bakom. Boken handlar inte om webbdesign eller webbutveckling. Den handlar om hur du strategiskt går till väga för att skapa en plattform för din internetmarknadsföring. Det spelar ingen roll om webbplatsen är för en kommun, ett företag, en frivilligorganisation eller en idrottsförening. De grundläggande mekanismerna för webbstrategi fungerar för alla typer av webbplatser. Författaren Anders Tufvesson arbetar som webbstrateg på företaget Ninetech. Anders har arbetet med webb och internet sedan 1996. Han har rankats på top-tio-listan över SEO Professionals i Sverige.