 
    Lägg till önskelistan
    
Webbstrategiboken e-bok
  
  
  
    Pris
    225 kr
  
  
  
  
  
Du behöver inte ha en webbshop för att tjäna pengar på din webbplats.   
 
Webbstrategiboken handlar om hur en webbplats byggs utifrån ett besökarperspektiv och de affärsmässiga strukturer som bör finnas idag för att göra webbplatsen lönsam för organisationen bakom. Boken handlar inte om webbdesign eller webbutveckling. Den handlar om hur du strategiskt går till väga för att skapa en plattform för din internetmarknadsföring. Det spelar ingen roll om webbplatsen är för en kommun, ett företag, ...
  
    E-Bok
    
        225 kr
        Pris
    
    
  
  
    Förlag
    Liber AB
  
  
  
    Utgiven
    1 Januari 2010
    
  
  
  
  
    Längd
    166 sidor
  
  
  
    Genrer
    
      Media & Kommunikation, Fackböcker
    
  
  
  
  
    Språk
    Swedish
  
  
    Format
    epub
  
  
    Kopieringsskydd
    Vattenmärkt
  
  
    ISBN
    9789174379914
  
Du behöver inte ha en webbshop för att tjäna pengar på din webbplats.   
 
Webbstrategiboken handlar om hur en webbplats byggs utifrån ett besökarperspektiv och de affärsmässiga strukturer som bör finnas idag för att göra webbplatsen lönsam för organisationen bakom. Boken handlar inte om webbdesign eller webbutveckling. Den handlar om hur du strategiskt går till väga för att skapa en plattform för din internetmarknadsföring. Det spelar ingen roll om webbplatsen är för en kommun, ett företag, en frivilligorganisation eller en idrottsförening. De grundläggande mekanismerna för webbstrategi fungerar för alla typer av webbplatser.
Författaren Anders Tufvesson arbetar som webbstrateg på företaget Ninetech. Anders har arbetet med webb och internet sedan 1996. Han har rankats på top-tio-listan över SEO Professionals i Sverige.
       
           
            
        