Lägg till önskelistan
Webbstrategiboken e-bok
Pris
225 kr
Du behöver inte ha en webbshop för att tjäna pengar på din webbplats.
Webbstrategiboken handlar om hur en webbplats byggs utifrån ett besökarperspektiv och de affärsmässiga strukturer som bör finnas idag för att göra webbplatsen lönsam för organisationen bakom. Boken handlar inte om webbdesign eller webbutveckling. Den handlar om hur du strategiskt går till väga för att skapa en plattform för din internetmarknadsföring. Det spelar ingen roll om webbplatsen är för en kommun, ett företag, ...
E-Bok
225 kr
Pris
Förlag
Liber AB
Utgiven
1 Januari 2010
Längd
166 sidor
Genrer
Media & Kommunikation, Fackböcker
Språk
Swedish
Format
epub
Kopieringsskydd
Vattenmärkt
ISBN
9789174379914
Du behöver inte ha en webbshop för att tjäna pengar på din webbplats.
Webbstrategiboken handlar om hur en webbplats byggs utifrån ett besökarperspektiv och de affärsmässiga strukturer som bör finnas idag för att göra webbplatsen lönsam för organisationen bakom. Boken handlar inte om webbdesign eller webbutveckling. Den handlar om hur du strategiskt går till väga för att skapa en plattform för din internetmarknadsföring. Det spelar ingen roll om webbplatsen är för en kommun, ett företag, en frivilligorganisation eller en idrottsförening. De grundläggande mekanismerna för webbstrategi fungerar för alla typer av webbplatser.
Författaren Anders Tufvesson arbetar som webbstrateg på företaget Ninetech. Anders har arbetet med webb och internet sedan 1996. Han har rankats på top-tio-listan över SEO Professionals i Sverige.