Träna 3 minuter i veckan  : 5:2-guruns guide ti
Lägg till önskelistan
Dr Mosley, Michael (författare), Dr Michael (författare), Peta Bee (författare), Dr Michael Mosley (författare)

Träna 3 minuter i veckan : 5:2-guruns guide till högintensiv träning e-bok

59 kr
(0)
Idrottare eller soffpotatis? Alla har nytta av högintensiv träning. Du behöver inte svettas - och 3 minuter i veckan är fullt tillräckligt. Använd träningscykel, trappor, löpning i backe eller annan träning där du snabbt får upp flåset. Kör för fullt i 20 sekunder, vila och upprepa två gånger. Tre gånger i veckan - that's it! 5:2-dieten och högintensiv träning kompletterar varandra perfekt. Blodfetterna sänks, insulinkänsligheten förbättras, dessutom är det utmärkt motion för den stressade nu...
59 kr
Författare Dr Mosley, Michael (författare), Anna Olsson (översättare), Dr Michael (författare), Peta Bee (författare), Dr Michael Mosley (författare)
Förlag Bonnier Fakta
Utgiven 22 april 2014
Genrer Familj & Hälsa, Hälsa, Livsstil, Fritid
Språk Swedish
Format epub
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789174244380
Idrottare eller soffpotatis? Alla har nytta av högintensiv träning. Du behöver inte svettas - och 3 minuter i veckan är fullt tillräckligt. Använd träningscykel, trappor, löpning i backe eller annan träning där du snabbt får upp flåset. Kör för fullt i 20 sekunder, vila och upprepa två gånger. Tre gånger i veckan - that's it! 5:2-dieten och högintensiv träning kompletterar varandra perfekt. Blodfetterna sänks, insulinkänsligheten förbättras, dessutom är det utmärkt motion för den stressade nutidsmänniskan. Med specialskrivet förord av Michael Mosley i den svenska utgåvan. Översättare: Anna Olsson