Toy Story 4 (e-bok) av Disney
Disney (författare)

Toy Story 4 (Lätt att läsa #1) e-bok

49 kr
Woody är ute på uppdrag för att rädda sin nya vän, Gaffe. På vägen möter han sin förlorade vän Bo. Kommer de att lyckas med sitt uppdrag? Den här boken passar perfekt för barn som precis har knäckt läskoden. Boken har fina illustrationer och korta, lätta meningar.
E-bok 49 kr
Ljudbok 49 kr

Mer av samma författare

Bokons kunder har även köpt

Författare Disney (författare), Karolina Hjertonsson (översättare)
Längd 34 sidor
Genrer Barnböcker, 3-6 År, 6-9 År
Del i serie 1
Språk Swedish
Format pdf
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789178053902
Woody är ute på uppdrag för att rädda sin nya vän, Gaffe. På vägen möter han sin förlorade vän Bo. Kommer de att lyckas med sitt uppdrag? Den här boken passar perfekt för barn som precis har knäckt läskoden. Boken har fina illustrationer och korta, lätta meningar.