Lägg till önskelistan
    
Strategiskt berättande e-bok
  
  
  
    Pris
    279 kr
  
  
  
  
  
Strategiskt berättande är handboken är för dig som vill förstå men också skapa, driva och äga berättelsen på ett strategiskt sätt. För i dag gäller mer än någonsin sanningen: STARKAST BERÄTTELSE VINNER. Det har aldrig varit viktigare att skapa, förmedla eller förstå berättelser och narrativ.   
Vi lever i en tid som präglas av filterbubblor, osäkerhet och ett ständigt pågående brus i alla de konversationer som pågår.   
Strategiskt berättande går bortom enbart berättande och storytelling. D...
  
    E-Bok
    
        279 kr
        Pris
    
    
  
  
    Undertext
    Så bygger du framgångsrika narrativ
  
  
  
  
    Förlag
    Volante
  
  
  
    Utgiven
    21 Januari 2025
    
  
  
  
  
    Längd
    124 sidor
  
  
  
    Genrer
    
      Ekonomi Och Ledarskap, Fackböcker
    
  
  
  
  
    Språk
    Swedish
  
  
    Format
    epub
  
  
    Kopieringsskydd
    Vattenmärkt
  
  
    ISBN
    9789179653590
  
Strategiskt berättande är handboken är för dig som vill förstå men också skapa, driva och äga berättelsen på ett strategiskt sätt. För i dag gäller mer än någonsin sanningen: STARKAST BERÄTTELSE VINNER. Det har aldrig varit viktigare att skapa, förmedla eller förstå berättelser och narrativ.   
Vi lever i en tid som präglas av filterbubblor, osäkerhet och ett ständigt pågående brus i alla de konversationer som pågår.   
Strategiskt berättande går bortom enbart berättande och storytelling. Det handlar om att medvetet använda sig av narrativens kraft och driva en berättelse som stödjer dina affärs- eller organisationsmål för att väcka känslor hos den publik du vill nå.   Några berättelser och narrativ blir starkare än andra. De påverkar vad vi ser och vad vi gör och det gäller på alla områden.   
Strategiskt berättande handlar om hur såväl organisationer och företag som ekonomin och samhället i stort påverkas. Den utgör också en handbok för den som vill bygga sitt egna narrativ och utveckla sitt ledarskap att bli mer berättande.   
Boken tar sin utgångspunkt i hur världen förändrats. Osanna historier och nyheter kan framstå som sanna och spridas i egna bubblor. Bilden av verkligheten blir viktigare än verkligheten.