Stormsystern (lättläst) : Allys bok (e-bok) av
Lägg till önskelistan
Lucinda Riley (författare)

Stormsystern (lättläst) : Allys bok (De sju systrarna (lättläst) #2) e-bok

109 kr
(0)
Sju systrar som symboliserar varsin stjärna i Plejaderna. Sju starka kvinnor som är väldigt olika, men som alla söker sitt ursprung. Nu finns Lucinda Rileys läsarsuccé om de sju systrarna som lättläst! Den andra delen i serien handlar om Ally, systrarnas självklara ledare. Ally är modig, självständig och lik Pa Salt i sin kärlek till havet och segling. När Ally får höra om faderns mystiska död deltar hon i en stor seglingstävling, hon avbryter genast tävlingen och beger sig till barndomshem...
E-Bok 109 kr Ljudbok 89 kr
Författare Lucinda Riley (författare), Hanna Wallsten (översättare)
Utgiven 28 April 2021
Längd 208 sidor
Genrer Romaner, Skönlitteratur
Del i serie 2
Språk Swedish
Format epub
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789179711306
Sju systrar som symboliserar varsin stjärna i Plejaderna. Sju starka kvinnor som är väldigt olika, men som alla söker sitt ursprung. Nu finns Lucinda Rileys läsarsuccé om de sju systrarna som lättläst! Den andra delen i serien handlar om Ally, systrarnas självklara ledare. Ally är modig, självständig och lik Pa Salt i sin kärlek till havet och segling. När Ally får höra om faderns mystiska död deltar hon i en stor seglingstävling, hon avbryter genast tävlingen och beger sig till barndomshemmet Atlantis. Pa Salts ledtråd till Ally är en liten lergroda och koordinater som tar henne till Norge. Spåren leder till den begåvade operasångerskan Anna Landvik och musikern Jens Halvorsen som levde för hundra år sedan. Följ med Ally och upptäck hur hennes liv är sammanflätat med Annas och Jens berättelse. Bokförlaget Hedvig ger ut böcker som är lätta att läsa, för barn och vuxna. Läs mer på www.bokforlagethedvig.se