Sthlm delete (lättläst) (e-bok) av Jens Lapidus
Lägg till önskelistan
Jens Lapidus (författare)

Sthlm delete (lättläst) (Teddy & Emilie #2) e-bok

Pris 185 kr
(0)
Ett mord, där offret inte går att identifiera. En ung man hittas svårt skadad en bit från mordplatsen. Vem är den döde? Vem är mördaren? Och varför leder så många spår till Mats Emanuelsson, mannen som Teddy kidnappade för många år sedan? Medan Emelie börjar nysta i fallet jagas Teddy av sitt förflutna. Det blir en otäck kamp för rättvisa. Jens Lapidus är en av Sveriges mest lästa kriminalförfattare. Vilja förlag har givit ut flera av hans titlar i lättläst bearbetning, bland andra Snabba c...
E-Bok 185 kr Pris Ljudbok 95 kr Pris

Bokons kunder har även köpt

Författare Jens Lapidus (författare), Jonas Lindén (annat), Carina Edling (annat)
Förlag Vilja förlag
Utgiven 8 Augusti 2022
Genrer Romaner, 12-15 År, Deckare, Skönlitteratur, Ungdomsböcker
Del i serie 2
Språk Swedish
Format epub
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789179495329
Ett mord, där offret inte går att identifiera. En ung man hittas svårt skadad en bit från mordplatsen. Vem är den döde? Vem är mördaren? Och varför leder så många spår till Mats Emanuelsson, mannen som Teddy kidnappade för många år sedan? Medan Emelie börjar nysta i fallet jagas Teddy av sitt förflutna. Det blir en otäck kamp för rättvisa. Jens Lapidus är en av Sveriges mest lästa kriminalförfattare. Vilja förlag har givit ut flera av hans titlar i lättläst bearbetning, bland andra Snabba cash och Paradis city. Nu kommer även Sthlm delete, bearbetad till lättläst av Carina Edling. Lättlästa böcker från Vilja är ofta något kortare, och de har alltid ett lättare språk och ett innehåll anpassat för en vuxen läsare.