
Lägg till önskelistan
Sthlm delete (lättläst) (Teddy & Emilie #2) e-bok
Pris
185 kr
Ett mord, där offret inte går att identifiera. En ung man hittas svårt skadad en bit från mordplatsen. Vem är den döde? Vem är mördaren? Och varför leder så många spår till Mats Emanuelsson, mannen som Teddy kidnappade för många år sedan?
Medan Emelie börjar nysta i fallet jagas Teddy av sitt förflutna. Det blir en otäck kamp för rättvisa.
Jens Lapidus är en av Sveriges mest lästa kriminalförfattare. Vilja förlag har givit ut flera av hans titlar i lättläst bearbetning, bland andra Snabba c...
E-Bok
185 kr
Pris
Ljudbok
95 kr
Pris
Förlag
Vilja förlag
Utgiven
8 Augusti 2022
Genrer
Romaner, 12-15 År, Deckare, Skönlitteratur, Ungdomsböcker
Serie
Teddy & Emilie
Del i serie
2
Språk
Swedish
Format
epub
Kopieringsskydd
Vattenmärkt
ISBN
9789179495329
Ett mord, där offret inte går att identifiera. En ung man hittas svårt skadad en bit från mordplatsen. Vem är den döde? Vem är mördaren? Och varför leder så många spår till Mats Emanuelsson, mannen som Teddy kidnappade för många år sedan?
Medan Emelie börjar nysta i fallet jagas Teddy av sitt förflutna. Det blir en otäck kamp för rättvisa.
Jens Lapidus är en av Sveriges mest lästa kriminalförfattare. Vilja förlag har givit ut flera av hans titlar i lättläst bearbetning, bland andra Snabba cash och Paradis city. Nu kommer även Sthlm delete, bearbetad till lättläst av Carina Edling.
Lättlästa böcker från Vilja är ofta något kortare, och de har alltid ett lättare språk och ett innehåll anpassat för en vuxen läsare.