Lägg till önskelistan
Spöa konkurrenterna e-bok
Pris
149 kr
Det finns alltid andra människor och företag som är ute efter din marknad och som inte gör annat än försöker stjäla dina kunder.
Nu kan du sätta stopp för det.
Hur man än vänder och vrider på saken, så är företagande och försäljning ett ständigt pågående krig. Vi kanske inte vill att det ska vara det, men så är det för alla som är utsatta för någon form av konkurrens.
Här är vad du får ut av Spöa Konkurrenterna:
Boken ger dig handfasta råd om hur du vinner slagen som pågår där ute...
E-Bok
149 kr
Pris
Förlag
Bokförlaget Redaktionen
Utgiven
8 Mars 2013
Genrer
Ekonomi Och Ledarskap, Fackböcker
Språk
Swedish
Format
pdf
Kopieringsskydd
Vattenmärkt
ISBN
9789186909239
Det finns alltid andra människor och företag som är ute efter din marknad och som inte gör annat än försöker stjäla dina kunder.
Nu kan du sätta stopp för det.
Hur man än vänder och vrider på saken, så är företagande och försäljning ett ständigt pågående krig. Vi kanske inte vill att det ska vara det, men så är det för alla som är utsatta för någon form av konkurrens.
Här är vad du får ut av Spöa Konkurrenterna:
Boken ger dig handfasta råd om hur du vinner slagen som pågår där ute varje dag, varje vecka, året runt.
Du får snabba och konkreta tips som du kan använda direkt och som ger dig fördelar framför dina konkurrenter som får stå med lång näsa.
Boken är skriven av Stefan Ekberg, finalist i ÅRETS FÖRETAGARE i Stockholm.
Så här tycker läsarna:
Stefan Ekberg har – återigen – skrivit en bok precis som man vill ha den: Kortfattad, konkret och direkt överförbar till praktisk verksamhet i mitt företag. Tipsen är generella men känns som om de är skrivna just för mig. Man kan ta några tips om dagen, eller använda den som uppslagsbok när man har ”kört fast” och idéerna tryter. Ett extra plus för formatet – man kan ta med den i fickan och läsa den närhelst man vill. Boken hjälpte mig prioritera bland vad som måste göras. Enkla saker som inte kostar pengar har vi infört omedelbart, andra har vi lagt in i en prioriteringslista och betar av ett område i taget. Det är skönt att som chef ha någon som hjälper en att samla tankarna och tänka på hur man ska spöa konkurrenterna!
Fredrik Sjöberg, Verksamhetschef Studieförbundet Vuxenskolan
Jag fick snabbt ihop 14 åtgärder från boken som passar vår bransch och situation. Jag har tagit upp dessa 14 åtgärder på vår senaste säljkonferens, haft grupparbete kring dessa punkter och gemensamt spikat vår affärsidé.
Anders Sture, Svea Fyrverkerier AS, Norge
Det som är bra är att den är skriven på ett sätt som gör den lätt att läsa. Den lämpar sig även att komma tillbaka till och kolla på enstaka tips. Mig har den hjälp med enkla tips som man kan ha i åtanke hela tiden när man arbetar med sitt eget företag.
Ado, Radio Göteborg
Den är liten, koncentrerad och i punktform så att det snabbt gick att applicera utan att traggla igenom en massa utfyllnadstext. "tid är ju oxå pengar" Jag fick hjälp genom att bli uppmärksam på små detaljer man som enskild näringsidkare "utan bollplank" lätt förbiser. I denna bok är det bara att följa punkt för punkt och göra varje punkt för sig. Lätt som en plätt. Om man följer boken så är det lätt att ligga steget före sina konkurrenter.
Bodil Strängliden
Det bästa med boken är de konkreta tipsen som jag lätt kunde använda mig av redan dagen efter. Boken har hjälpt mig att få igång en tankeprocess som har varit väldigt positiv.
Johan Lardh, Lardh AB
När jag haft lite att göra har jag läst lite grand i den och genast blivit motiverad att testa nya idéer. Boken har ett litet format, lätt att ha med, och den är motiverande.
Carl-Johan, Hydraulikoptimering Bohuslän