Sociala Medier : Gratis marknadsföring och opin
Lägg till önskelistan Gratis smakprov
  • Spara till biblioteket
  • Läs smakprov
  • Visa inbäddningskod
Pär Ström (författare)

Sociala Medier : Gratis marknadsföring och opinionsbildning e-bok

215 kr
(0)
De sociala medierna erbjuder fantastiska möjligheter för marknadsföring och opinionsbildning. Och det behöver inte kosta något! Den här boken ger inspiration, idéer och många praktiska tips på hur du går tillväga. Du får lära dig hur du använder bloggar, Facebook, Twitter, YouTube, Flickr, poddradio, e-post, Bambuser – och mycket mer. Du kan också läsa om företag och politiska opinionsbildare som använder sociala medier på ett genomtänkt sätt. Läs mer Här är några exempel på frågor som bo...
215 kr
Författare Pär Ström (författare)
Förlag Liber
Utgiven 4 juni 2012
Genrer Ekonomi Och Ledarskap, Media & Kommunikation, Fackböcker
Språk Swedish
Format epub
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789147107629
De sociala medierna erbjuder fantastiska möjligheter för marknadsföring och opinionsbildning. Och det behöver inte kosta något! Den här boken ger inspiration, idéer och många praktiska tips på hur du går tillväga. Du får lära dig hur du använder bloggar, Facebook, Twitter, YouTube, Flickr, poddradio, e-post, Bambuser – och mycket mer. Du kan också läsa om företag och politiska opinionsbildare som använder sociala medier på ett genomtänkt sätt. Läs mer Här är några exempel på frågor som boken besvarar:   Vilka är de fem viktigaste sätten att kommunicera via Facebook?   Vilken ton bör du ha i professionella Twitter-inlägg?   Vem på företaget bör skriva på en företagsblogg?   Hur gör du en (nästan) kostnadsfri YouTube-film som gör succé?   Vad kan du göra för att öka spridningen av material på sociala medier? Sociala medier vänder sig till marknadsförare och opinionsbildare på företag och andra organisationer av alla storlekar – även de allra minsta. Samt till enskilda medborgare som vill påverka omvärlden.