Lägg till önskelistan
Skärp dig! Hur svårt kan det vara att förändra? e-bok
Pris
185 kr
Allt vi gör kommunicerar någonting. Att hålla tyst kan ibland orsaka större skada än att uttrycka sin mening. Mycket kraft, tid och fokus läggs ofta på vad vi ska säga vid förändringsprocesser, medan mindre tid läggs på hur vi ska kommunicera. Trots mängder av teorier och kunskap i ämnet är det fortfarande svårt att få till en lyckad förändring. Med boken "Skärp dig! Hur svårt kan det vara att förändra?" vill författaren visa på vad framgångsrika personer och organisationer gör när de lyckas ...
E-Bok
185 kr
Pris
Undertext
Slå hål på de vanligaste myterna om kommunikation och förändring
Utgiven
1 Januari 2012
Genrer
Ekonomi Och Ledarskap, Fackböcker
Språk
Swedish
Format
epub
Kopieringsskydd
Vattenmärkt
ISBN
9789163709661
Allt vi gör kommunicerar någonting. Att hålla tyst kan ibland orsaka större skada än att uttrycka sin mening. Mycket kraft, tid och fokus läggs ofta på vad vi ska säga vid förändringsprocesser, medan mindre tid läggs på hur vi ska kommunicera. Trots mängder av teorier och kunskap i ämnet är det fortfarande svårt att få till en lyckad förändring. Med boken "Skärp dig! Hur svårt kan det vara att förändra?" vill författaren visa på vad framgångsrika personer och organisationer gör när de lyckas med sin förändring.
Enligt läsarna är det hög "igenkänningsfaktor" och författaren hjälper till att sätta fingret på vad det är som fungerar och inte fungerar i vår kommunikation med många goda exempel från både organisation och privatliv.
I boken återfinns även filmlänkar för att läsaren lättare ska kunna förstå innehållet.
Peter Nilsson ger nu ut sin bok "Skärp dig! Hur svårt kan det vara att förändra?..." som e-bok. Den tryckta boken kom ut september 2012 och e-boken i december. Peter Nilsson har tidigare skrivit "Framtidens Team - en studie om vad som skapar framgångsrika team" som sålde i 6.000 exemplar.
Peter är certifierad Kommunikolog och arbetar sedan 1998 (Framtidens Team) med inriktning på kommunikation och förändring med fokus på organisationer. Han håller utbildningar och föreläsningar i ämnet samt hjälper till vid förändringsprocesser.