Problem med personalens attityd och engagemang?
Lägg till önskelistan Gratis smakprov
  • Spara till biblioteket
  • Läs smakprov
  • Visa inbäddningskod
Ingemar Fredriksson (författare)

Problem med personalens attityd och engagemang? e-bok

Pris 149 kr
(0)
"Hur gjorde du?" är en fråga Ingemar Fredriksson fått många gånger efter att ha vänt utvecklingen i ett nedläggningshotat företag från förlust till vinst på sex månader. Därefter uppvisade enheten en tillväxt på i genomsnitt 25% per år i fem års tid och lönsamheten låg som mest på 26%! Fredriksson hävdar att det handlar om att få ut ”några procent till” ur flera delar av verksamheten och i bokserien med samma namn ger han konkreta tips på hur man går tillväga. Problem med personalens atti...
E-Bok 149 kr Pris Ljudbok 149 kr Pris

Bokons kunder har även köpt

Författare Ingemar Fredriksson (författare)
Utgiven 5 April 2007
Genrer Ekonomi Och Ledarskap, Psykologi Och Pedagogik, Fackböcker
Språk Swedish
Format epub
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789197593717
"Hur gjorde du?" är en fråga Ingemar Fredriksson fått många gånger efter att ha vänt utvecklingen i ett nedläggningshotat företag från förlust till vinst på sex månader. Därefter uppvisade enheten en tillväxt på i genomsnitt 25% per år i fem års tid och lönsamheten låg som mest på 26%! Fredriksson hävdar att det handlar om att få ut ”några procent till” ur flera delar av verksamheten och i bokserien med samma namn ger han konkreta tips på hur man går tillväga. Problem med personalens attityd och engagemang? är boken som behandlar konsten att motivera hela organisationen att sträva mot samma mål. Boken tar upp vad som krävs för att få medarbetarna att prestera mer och vara mer engagerade. Ingemar Fredriksson har gedigen erfarenhet av management, affärsutveckling och marknadsföring. Han har arbetat i såväl familjeföretag som enheter i större koncerner samt i koncernledning. Egna erfarenheter har kompletterats med andras genom åren som konsult och ger en bred flora av exempel som han delar med sig av i sina böcker. Böckerna innehåller även konkreta verktyg och modeller, såväl egenutvecklade som forskningsbaserade, som gör att läsaren lätt ska kunna applicera dem på sin egen verksamhet.