Entreprenörsporträtt grundarna av Volontaire (e
Lägg till önskelistan

Entreprenörsporträtt grundarna av Volontaire e-bok

19 kr
(0)
Klaus Hahn, Carl Unger, Philip Ahlqwist, David Orlic, Andreas Hård af Segerstad, Sanna Tidbeck, Rasmus Nilsson & Patrick Kampmann står alla bakom den framgångsrika reklambyrån Volontaire. Delägarna har på olika sätt koppling tillvarandra och fann en gemensam nämnare i sin syn på hur reklambranschen behövde förändras. Genom annorlunda lösningar har de nått enorma framgångar och har tilldelats priser inom olika kategorier. En av de mest uppmärksammade kampanjerna är för Svenska Institutet...
19 kr
Undertext Ur Entreprenörsboken volym II
Författare Christina S. Donnerlid (författare), Christina Stenstrand Donnerlid (författare)
Utgiven 16 oktober 2015
Genrer Ekonomi Och Ledarskap, Fackböcker
Språk Swedish
Format epub
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789176099995
Klaus Hahn, Carl Unger, Philip Ahlqwist, David Orlic, Andreas Hård af Segerstad, Sanna Tidbeck, Rasmus Nilsson & Patrick Kampmann står alla bakom den framgångsrika reklambyrån Volontaire. Delägarna har på olika sätt koppling tillvarandra och fann en gemensam nämnare i sin syn på hur reklambranschen behövde förändras. Genom annorlunda lösningar har de nått enorma framgångar och har tilldelats priser inom olika kategorier. En av de mest uppmärksammade kampanjerna är för Svenska Institutet. De åtta grundarna berättar sina historier, delar med sig av sina tankar kring reklam och kommunikation, och om hur de kompletterar varandra. Hur skiljer sig Volontaire från de traditionella byråerna? Var kommer drivakraften ifrån? Vad krävs för att driva ett företag med många ägare?