
Lägg till önskelistan
Entreprenörsporträtt grundarna av Volontaire e-bok
Pris
19 kr
Klaus Hahn, Carl Unger, Philip Ahlqwist, David Orlic, Andreas Hård af Segerstad, Sanna Tidbeck, Rasmus Nilsson & Patrick Kampmann står alla bakom den framgångsrika reklambyrån Volontaire. Delägarna har på olika sätt koppling tillvarandra och fann en gemensam nämnare i sin syn på hur reklambranschen behövde förändras. Genom annorlunda lösningar har de nått enorma framgångar och har tilldelats priser inom olika kategorier. En av de mest uppmärksammade kampanjerna är för Svenska Institutet...
E-Bok
19 kr
Pris
Undertext
Ur Entreprenörsboken volym II
Förlag
Founders Alliance Publishing
Utgiven
16 Oktober 2015
Genrer
Ekonomi Och Ledarskap, Fackböcker
Språk
Swedish
Format
epub
Kopieringsskydd
Vattenmärkt
ISBN
9789176099995
Klaus Hahn, Carl Unger, Philip Ahlqwist, David Orlic, Andreas Hård af Segerstad, Sanna Tidbeck, Rasmus Nilsson & Patrick Kampmann står alla bakom den framgångsrika reklambyrån Volontaire. Delägarna har på olika sätt koppling tillvarandra och fann en gemensam nämnare i sin syn på hur reklambranschen behövde förändras. Genom annorlunda lösningar har de nått enorma framgångar och har tilldelats priser inom olika kategorier. En av de mest uppmärksammade kampanjerna är för Svenska Institutet. De åtta grundarna berättar sina historier, delar med sig av sina tankar kring reklam och kommunikation, och om hur de kompletterar varandra. Hur skiljer sig Volontaire från de traditionella byråerna? Var kommer drivakraften ifrån? Vad krävs för att driva ett företag med många ägare?