Norge nästa (e-bok) av Stine Hjartland
Lägg till önskelistan
Stine Hjartland (författare)

Norge nästa e-bok

Pris 295 kr
(0)
Norge nästa är den ultimata guiden för dig som vill förstå dina norska kunder och navigera på den norska marknaden. Utforska norsk kultur, historia, språk och arbetsliv – sett med svenska ögon. Boken erbjuder praktiska råd för att kartlägga marknaden och bygga relationer med norrmän. Den förklarar vilka regler som gäller vid försäljning av varor och tjänster i grannlandet. Dessutom får du tips på hur du undviker vanliga fallgropar och kostsamma misstag. Bonus: Intervjuer med svenska företag...
E-Bok 295 kr Pris

Bokons kunder har även köpt

Undertext Allt du behöver veta för att lyckas med dina affärer på den norska marknaden
Författare Stine Hjartland (författare)
Förlag Happy Alien
Utgiven 3 September 2024
Längd 123 sidor
Genrer Ekonomi Och Ledarskap, Fackböcker
Språk Swedish
Format epub
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789198952513
Norge nästa är den ultimata guiden för dig som vill förstå dina norska kunder och navigera på den norska marknaden. Utforska norsk kultur, historia, språk och arbetsliv – sett med svenska ögon. Boken erbjuder praktiska råd för att kartlägga marknaden och bygga relationer med norrmän. Den förklarar vilka regler som gäller vid försäljning av varor och tjänster i grannlandet. Dessutom får du tips på hur du undviker vanliga fallgropar och kostsamma misstag. Bonus: Intervjuer med svenska företagare, ordlista med norska ord du bör känna till, kartor och information om norska landsdelar. Med denna bok som verktyg korsar du gränsen med kunskap och självförtroende. Genom Karlstad-företaget Happy Alien har norska Stine Hjartland hjälpt över hundra svenska företag att expandera sina verksamheter till Norge. Genom Karlstad-företaget Happy Alien har norska Stine Hjartland hjälpt över 100 svenska företag att expandera sina verksamheter till Norge. Hon har samlat arbetserfarenheter från en rad olika branscher och verksamheter i Norge, Sverige och utomlands, inklusive privat, offentlig såväl som humanitär sektor, där hon arbetat främst med kommunikation och externfinansierade projekt. Stines formella utbildning inkluderar en norsk lärarutbildning, en bachelorgrad i kommunikation samt en mastergrad inom marknadsföring och internationella relationer.