
Lägg till önskelistan
Norge nästa e-bok
Pris
295 kr
Norge nästa är den ultimata guiden för dig som vill förstå dina norska kunder och navigera på den norska marknaden.
Utforska norsk kultur, historia, språk och arbetsliv – sett med svenska ögon. Boken erbjuder praktiska råd för att kartlägga marknaden och bygga relationer med norrmän. Den förklarar vilka regler som gäller vid försäljning av varor och tjänster i grannlandet. Dessutom får du tips på hur du undviker vanliga fallgropar och kostsamma misstag.
Bonus: Intervjuer med svenska företag...
E-Bok
295 kr
Pris
Undertext
Allt du behöver veta för att lyckas med dina affärer på den norska marknaden
Förlag
Happy Alien
Utgiven
3 September 2024
Längd
123 sidor
Genrer
Ekonomi Och Ledarskap, Fackböcker
Språk
Swedish
Format
epub
Kopieringsskydd
Vattenmärkt
ISBN
9789198952513
Norge nästa är den ultimata guiden för dig som vill förstå dina norska kunder och navigera på den norska marknaden.
Utforska norsk kultur, historia, språk och arbetsliv – sett med svenska ögon. Boken erbjuder praktiska råd för att kartlägga marknaden och bygga relationer med norrmän. Den förklarar vilka regler som gäller vid försäljning av varor och tjänster i grannlandet. Dessutom får du tips på hur du undviker vanliga fallgropar och kostsamma misstag.
Bonus: Intervjuer med svenska företagare, ordlista med norska ord du bör känna till, kartor och information om norska landsdelar.
Med denna bok som verktyg korsar du gränsen med kunskap och självförtroende.
Genom Karlstad-företaget Happy Alien har norska Stine Hjartland hjälpt över hundra svenska företag att expandera sina verksamheter till Norge.
Genom Karlstad-företaget Happy Alien har norska Stine Hjartland hjälpt över 100 svenska företag att expandera sina verksamheter till Norge.
Hon har samlat arbetserfarenheter från en rad olika branscher och verksamheter i Norge, Sverige och utomlands, inklusive privat, offentlig såväl som humanitär sektor, där hon arbetat främst med kommunikation och externfinansierade projekt.
Stines formella utbildning inkluderar en norsk lärarutbildning, en bachelorgrad i kommunikation samt en mastergrad inom marknadsföring och internationella relationer.