Moa och Miranda - Låt bli min tjej! (lättläst)
Lägg till önskelistan
Monica Byekwaso (författare)

Moa och Miranda - Låt bli min tjej! (lättläst) (Moa och Miranda #2) e-bok

Pris 75 kr
(0)
Låt bli min tjej! är andra boken om Moa och Miranda. Den handlar om svartsjuka och om att vara olika, men ändå älska varandra. Moa och Miranda är grannar på ett gruppboende. De är inte bara grannar, de är kära i varandra också. Nu har de varit ihop i flera månader och visst är Moa fortfarande kär, men hon har också andra saker att tänka på. Som sitt nya jobb på ett bageri. På bageriet har Miranda en jättegullig kollega. Det pirrar i Moa när hon träffar honom. Kan man vara kär i flera? Det k...
E-Bok 75 kr Pris

Bokons kunder har även köpt

Författare Monica Byekwaso (författare), Kim W. Andersson (illustratör)
Förlag LL-förlaget
Utgiven 23 September 2021
Genrer Romaner, Skönlitteratur
Del i serie 2
Språk Swedish
Format epub
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789170535802
Låt bli min tjej! är andra boken om Moa och Miranda. Den handlar om svartsjuka och om att vara olika, men ändå älska varandra. Moa och Miranda är grannar på ett gruppboende. De är inte bara grannar, de är kära i varandra också. Nu har de varit ihop i flera månader och visst är Moa fortfarande kär, men hon har också andra saker att tänka på. Som sitt nya jobb på ett bageri. På bageriet har Miranda en jättegullig kollega. Det pirrar i Moa när hon träffar honom. Kan man vara kär i flera? Det känns nästan så. Men vad händer om Miranda får veta? Monica Byekwaso har även skrivit Moa och Miranda och böckerna om brorsorna Niklas och Nalle: Bästa brorsorna, Brorsor med brudar och Två smarta brorsor.