Leva tills jag dör (lättläst) (e-bok) av Ann-Ch
Lägg till önskelistan
Ann-Charlotte Ekensten (författare)

Leva tills jag dör (lättläst) e-bok

Pris 109 kr
(0)
Camping, dansband och kärlek! Vanja svänger in med husbilen på Solvikens camping. Hon lyssnar på Lasse Stefanz, det brukar alltid få henne på gott humör. Men hon kan ändå inte riktigt slappna av. Högt blodtryck, sa sköterskan på vårdcentralen. Skulle Vanja ha högt blodtryck? Hon har just lyckats skaka av sig oron när hon ser att någon har ställt sin husvagn på hennes plats. Husvagnen tillhör en man som heter Rolf. En man så charmig att Vanjas irritation snabbt går över. Det visar sig att Va...
E-Bok 109 kr Pris Ljudbok 105 kr Pris

Bokons kunder har även köpt

Författare Ann-Charlotte Ekensten (författare), Emma Graves (annat)
Förlag LL-förlaget
Utgiven 16 Februari 2024
Genrer Annan Skönlitteratur, Skönlitteratur
Språk Swedish
Format epub
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789189149380
Camping, dansband och kärlek! Vanja svänger in med husbilen på Solvikens camping. Hon lyssnar på Lasse Stefanz, det brukar alltid få henne på gott humör. Men hon kan ändå inte riktigt slappna av. Högt blodtryck, sa sköterskan på vårdcentralen. Skulle Vanja ha högt blodtryck? Hon har just lyckats skaka av sig oron när hon ser att någon har ställt sin husvagn på hennes plats. Husvagnen tillhör en man som heter Rolf. En man så charmig att Vanjas irritation snabbt går över. Det visar sig att Vanja och Rolf har massor gemensamt. Bland annat vet de båda två hur snabbt livet kan ändras. Vanja tänker att det kanske vore mysigt att träffa Rolf på Solviken igen, men Rolf har helt andra planer förframtiden Leva tills jag dör är lättläst feelgood som väcker frågan om vad som egentligen är viktigt i livet. En bok om att våga prova, medan tiden finns. För vi lever bara en gång. Ann-Charlotte Ekensten har skrivit över femtio lättlästa böcker för alla åldrar. Hon brinner för att alla ska få uppleva läsglädje, oavsett förutsättningar. Vid sidan av författarskapet arbetar hon som skrivpedagog och föreläsare. Ann-Charlotte är även en hängiven campare och dansbandsälskare. "Leva tills jag dör är en varm, rolig, hoppfull och charmig feelgoodpärla som kan läsas av vuxna i alla åldrar." Helene Ehriander, BTJ-häftet nr 20, 2021. Lättlästnivå: 2 - lättare