Kanotklubben (lättläst) (e-bok) av Sara Paborn
Lägg till önskelistan
Sara Paborn (författare)

Kanotklubben (lättläst) e-bok

Pris 109 kr
(0)
Elvira har just flyttat till Stockholm. Varje kväll promenerar hon förbi en kanotklubb och ofta längtar hon in till gemenskapen medlemmarna i klubben verkar ha. De pratar och skrattar, grillar och dricker kaffe på bryggan. Elvira känner ingen i Stockholm. En dag tar hon mod till sig och anmäler sig till en kurs på kanotklubben. Hon vill gärna lära sig paddla, men helst vill hon lära känna nya människor. Inget av det känns särskilt enkelt eftersom Elvira är ganska osäker på sig själv. Allt s...
E-Bok 109 kr Pris Ljudbok 109 kr Pris

Bokons kunder har även köpt

Författare Sara Paborn (författare), Hanna Albrektson (annat)
Förlag LL-förlaget
Utgiven 23 Augusti 2023
Genrer Annan Skönlitteratur, Skönlitteratur
Språk Swedish
Format epub
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789189149861
Elvira har just flyttat till Stockholm. Varje kväll promenerar hon förbi en kanotklubb och ofta längtar hon in till gemenskapen medlemmarna i klubben verkar ha. De pratar och skrattar, grillar och dricker kaffe på bryggan. Elvira känner ingen i Stockholm. En dag tar hon mod till sig och anmäler sig till en kurs på kanotklubben. Hon vill gärna lära sig paddla, men helst vill hon lära känna nya människor. Inget av det känns särskilt enkelt eftersom Elvira är ganska osäker på sig själv. Allt ställs på sin spets när Elvira och hennes kurskamrater hamnar i ett oväder mitt på sjön. Plötsligt är det Elvira som är modig. Kanotklubben är en berättelse om osäkerhet, gemenskap och mod. Boken är Sara Paborns lättlästdebut. Med bravur tar hon sig an det koncentrerade formatet. Sara Paborn skriver både romaner och poesi. Hennes Tistelhonung från 2020 nominerades till Årets bok Lättlästnivå: 2 - Lättare