Järtecken (lättläst) (e-bok) av Christoffer Car
Lägg till önskelistan
Christoffer Carlsson (författare)

Järtecken (lättläst) (Hallandssviten (lättläst)) e-bok

Pris 185 kr
(0)
En novembernatt 1994 mördas en kvinna i utkanten av en by i Halland. En man grips och döms. Men där slutar inte berättelsen. Mordet fortsätter att påverka byns invånare. Pojken Isak är syskonbarn till den dömda mannen. Han fruktar att även han i framtiden ska göra något hemskt. Att det finns en förbannelse, ett järtecken, i honom. Och polisen Vidar undrar vad som egentligen hände den där natten i november. Är verkligen rätt person dömd? Andreas Palmaer har bearbetat boken till lättläst.
E-Bok 185 kr Pris

Bokons kunder har även köpt

Författare Christoffer Carlsson (författare)
Förlag Vilja förlag
Utgiven 27 Maj 2021
Längd 205 sidor
Genrer Romaner, Skönlitteratur
Språk Swedish
Format epub
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789179711740
En novembernatt 1994 mördas en kvinna i utkanten av en by i Halland. En man grips och döms. Men där slutar inte berättelsen. Mordet fortsätter att påverka byns invånare. Pojken Isak är syskonbarn till den dömda mannen. Han fruktar att även han i framtiden ska göra något hemskt. Att det finns en förbannelse, ett järtecken, i honom. Och polisen Vidar undrar vad som egentligen hände den där natten i november. Är verkligen rätt person dömd? Andreas Palmaer har bearbetat boken till lättläst.