
Lägg till önskelistan
Järtecken (lättläst) (Hallandssviten (lättläst)) e-bok
Pris
185 kr
En novembernatt 1994 mördas en kvinna i utkanten av en by i Halland. En man grips och döms. Men där slutar inte berättelsen.
Mordet fortsätter att påverka byns invånare. Pojken Isak är syskonbarn till den dömda mannen. Han fruktar att även han i framtiden ska göra något hemskt. Att det finns en förbannelse, ett järtecken, i honom. Och polisen Vidar undrar vad som egentligen hände den där natten i november. Är verkligen rätt person dömd?
Andreas Palmaer har bearbetat boken till lättläst.
E-Bok
185 kr
Pris
Förlag
Vilja förlag
Utgiven
27 Maj 2021
Längd
205 sidor
Genrer
Romaner, Skönlitteratur
Språk
Swedish
Format
epub
Kopieringsskydd
Vattenmärkt
ISBN
9789179711740
En novembernatt 1994 mördas en kvinna i utkanten av en by i Halland. En man grips och döms. Men där slutar inte berättelsen.
Mordet fortsätter att påverka byns invånare. Pojken Isak är syskonbarn till den dömda mannen. Han fruktar att även han i framtiden ska göra något hemskt. Att det finns en förbannelse, ett järtecken, i honom. Och polisen Vidar undrar vad som egentligen hände den där natten i november. Är verkligen rätt person dömd?
Andreas Palmaer har bearbetat boken till lättläst.