 
    Lägg till önskelistan
    
Jag har ett problem (lättläst) e-bok
  
  
  
    Pris
    105 kr
  
  
  
  
  
Jag har ett problem är en lättläst bok om ett svårt ämne: att förlora någon man älskar. Med enkla ord och få rader per sida skildrar Sofia Hedman en man i djup kris. Livslusten och riktningen går förlorade när kvinnan han älskar hastigt dör. Mannen famlar efter en mening med allt. Vart har färgerna tagit vägen? Skratten och fåglarna?
Den samtidigt lyriska och avskalade texten kompletteras finstämt av Matilda Nordins mjuka illustrationer.  
Sofia Hedman är journalist och författare och har u...
  
    E-Bok
    
        105 kr
        Pris
    
    
  
  
  
    Ljudbok
    
        105 kr
        Pris
    
    
  
  
    Förlag
    LL-förlaget
  
  
  
    Utgiven
    11 September 2025
    
  
  
  
  
    Genrer
    
      Romaner, Skönlitteratur
    
  
  
  
  
    Språk
    Swedish
  
  
    Format
    epub
  
  
    Kopieringsskydd
    Vattenmärkt
  
  
    ISBN
    9789189951358
  
Jag har ett problem är en lättläst bok om ett svårt ämne: att förlora någon man älskar. Med enkla ord och få rader per sida skildrar Sofia Hedman en man i djup kris. Livslusten och riktningen går förlorade när kvinnan han älskar hastigt dör. Mannen famlar efter en mening med allt. Vart har färgerna tagit vägen? Skratten och fåglarna?
Den samtidigt lyriska och avskalade texten kompletteras finstämt av Matilda Nordins mjuka illustrationer.  
Sofia Hedman är journalist och författare och har undervisat i kreativt skrivande. Hon har skrivit böcker för både barn och vuxna. Jag har ett problem är hennes första lättlästa bok.  
 
Lättlästnivå: 1
(1 är lättast och 6 svårast)
       
           
            
         
            
         
            
         
            
         
            
         
            
         
            
         
            
         
            
         
            
         
            
        