Lägg till önskelistan
Influencer marketing i praktiken e-bok
Pris
325 kr
Influencer marketing har blivit en mer självklar del av många företags och organisationers marknadsföringsmix. Det handlar om att använda inflytelserika profiler med ett betydande antal följare för att nå ut till en målgrupp på ett trovärdigt sätt - oavsett om det handlar om att bygga ettbvarumärke, sälja varor eller sprida ett budskap.
Influencer marketing i praktiken presenterar beprövade arbetssätt och metoder samt aktuell forskning inom området. Dessutom innehåller boken fallstudier, övn...
E-Bok
325 kr
Pris
Förlag
Sanoma Utbildning
Utgiven
15 Augusti 2022
Genrer
Media & Kommunikation, Fackböcker
Språk
Swedish
Format
pdf
Kopieringsskydd
Vattenmärkt
ISBN
9789152364697
Influencer marketing har blivit en mer självklar del av många företags och organisationers marknadsföringsmix. Det handlar om att använda inflytelserika profiler med ett betydande antal följare för att nå ut till en målgrupp på ett trovärdigt sätt - oavsett om det handlar om att bygga ettbvarumärke, sälja varor eller sprida ett budskap.
Influencer marketing i praktiken presenterar beprövade arbetssätt och metoder samt aktuell forskning inom området. Dessutom innehåller boken fallstudier, övningsuppgifter och intervjuer med experter.
Influencer marketing i praktiken vänder sig till dig som studerar marknadsföring och kommunikation, det vill säga framtidens annonsör, men kan också användas som inspirations- och kunskapskälla för dig som exempelvis arbetar på en reklambyrå eller marknadsavdelning.