I väntan på Karim (lättläst) (e-bok) av Lotta E
Lägg till önskelistan
Lotta Ekman (författare)

I väntan på Karim (lättläst) e-bok

Pris 99 kr
(0)
/LÄTTLÄST/ Tio minuter kan kännas kort om du gör något roligt. Men det kan också kännas som en hel evighet om du väntar på någon du saknat. Jens sitter ensam inne på ett kafé. Han väntar på Karim. Varje söndag brukar de ses, och hela veckan längtar Jens efter att det ska bli söndag igen. Nu är Karim sen. Vad kan ha hänt? Varför kommer han inte? Tänk om han inte dyker upp? I väntan på Karim är en rikt illustrerad bok med enkelt språk som beskriver vad som kan hända inom den som väntar på nå...
E-Bok 99 kr Pris

Bokons kunder har även köpt

Författare Lotta Ekman (författare), Lotta Ekman (illustratör)
Förlag LL-förlaget
Utgiven 28 Februari 2024
Genrer Annan Skönlitteratur, Skönlitteratur
Språk Swedish
Format epub
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789189149984
/LÄTTLÄST/ Tio minuter kan kännas kort om du gör något roligt. Men det kan också kännas som en hel evighet om du väntar på någon du saknat. Jens sitter ensam inne på ett kafé. Han väntar på Karim. Varje söndag brukar de ses, och hela veckan längtar Jens efter att det ska bli söndag igen. Nu är Karim sen. Vad kan ha hänt? Varför kommer han inte? Tänk om han inte dyker upp? I väntan på Karim är en rikt illustrerad bok med enkelt språk som beskriver vad som kan hända inom den som väntar på någon. Kanske speciellt hos den som är lite osäker på sig själv.   Lotta Ekman är konstnär, illustratör och författare. 2023 debuterade hon som lättlästförfattare med boken Vissa dagar.   Lättlästnivå: 1 - Lättast