Hur man använder Amazon Reklam för att förbättr
Lägg till önskelistan
Max Editorial (författare)

Hur man använder Amazon Reklam för att förbättra dina böcker e-bok

Pris 279 kr
(0)
I en värld där konkurrensen om uppmärksamhet är hårdare än någonsin, framstår AmazonAdvertising som ett viktigt verktyg för författare och förlag som vill lyfta fram sina böcker bland det stora utbudet som finns på plattformen. Med mer än 300 miljoner aktiva kunder är Amazon inte bara ett försäljningsställe; Det är ett kraftfullt ekosystem där synlighet kan göra hela skillnaden mellan framgång och anonymitet. AmazonAdvertising erbjuder en rad reklamlösningar utformade för att hjälpa dig att e...
E-Bok 279 kr Pris

Bokons kunder har även köpt

Författare Max Editorial (författare)
Utgiven 13 November 2024
Längd 34 sidor
Genrer Språk & Ordböcker, Fackböcker
Språk Swedish
Format epub
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789181112351
I en värld där konkurrensen om uppmärksamhet är hårdare än någonsin, framstår AmazonAdvertising som ett viktigt verktyg för författare och förlag som vill lyfta fram sina böcker bland det stora utbudet som finns på plattformen. Med mer än 300 miljoner aktiva kunder är Amazon inte bara ett försäljningsställe; Det är ett kraftfullt ekosystem där synlighet kan göra hela skillnaden mellan framgång och anonymitet. AmazonAdvertising erbjuder en rad reklamlösningar utformade för att hjälpa dig att exakt nå din målgrupp. Från sponsrade produktannonser till varumärkeskampanjer och sponsrade visningar, plattformen är ett verkligt fält av möjligheter för dem som vet hur man använder den. Varför är AmazonAdvertising avgörande? Lär dig mycket mer...