Hur du säljer till moderna kunder (e-bok) av Ma
Lägg till önskelistan
Mattias Hillestrand (författare)

Hur du säljer till moderna kunder e-bok

95 kr
(0)
Boken är skriven till dig som vill bli en professionell säljare och som vill anpassa din säljstil till den moderna kunden. Den är skriven till dig som hela tiden vill utvecklas som säljare och som strävar efter de stora pengarna. De finns där för dem som vet hur man ska göra och snart är det du.  I den här boken kommer du att ta del av de säljmetoder som utvecklats för moderna kunder och hur du kan applicera dem i din vardag. Det här är en del av innehållet:  Hur en professionell säljare ag...
95 kr
Författare Mattias Hillestrand (författare)
Utgiven 12 Mars 2014
Genrer Ekonomi Och Ledarskap, Fackböcker
Språk Swedish
Format epub
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789163725302
Boken är skriven till dig som vill bli en professionell säljare och som vill anpassa din säljstil till den moderna kunden. Den är skriven till dig som hela tiden vill utvecklas som säljare och som strävar efter de stora pengarna. De finns där för dem som vet hur man ska göra och snart är det du.  I den här boken kommer du att ta del av de säljmetoder som utvecklats för moderna kunder och hur du kan applicera dem i din vardag. Det här är en del av innehållet:  Hur en professionell säljare agerar  Är det så svårt att sälja egentligen?  Skillnaden på bra och dåliga säljare och vilka egenskaper de har  Hur du kan utvecklas som säljare varje dag och som dina konkurrenter garanterat inte gör  Hur du lätt kan läsa 40-50 böcker om året om försäljning  Företagens stöttning av säljaren  Old-school säljaren. Är du en av dem?  De 4 principerna för modern försäljning  Hur du behåller kunden med nya säljmetoder  Skillnaden på old-school företag och moderna företag  Hur du ställer frågor och vilka frågor finns det?  Hur kunder köper sina produkter  Om köpmotståndet och hur du kommer runt det  2 dialogexempel om hur du bokar möten i telefon  2 metoder att hantera invändningar Det här är Mattias Hillestrands första bok och han har tidigare publicerats i Bonniers Ledarskapshandböcker för Säljledning med artikeln “Säljupproret”. Han håller säljträningar och utbildningar för företag och driver även podcasten Säljpodden, samt sidan www.avslutstekniker.se.