Hjärnstark (lättläst) : Få en starkare hjärna m
Lägg till önskelistan
Anders Hansen (författare)

Hjärnstark (lättläst) : Få en starkare hjärna med träning e-bok

Pris 85 kr
(0)
Detta är en lättläst version av Anders Hansens succébok Hjärnstark. Vill du bli lugnare, mer fokuserad, få bättre minne och tänka snabbare och mer kreativt? Då ska du röra på dig! När du tränar mår inte bara musklerna bättre. Hjärnan blir också piggare och starkare. I Hjärnstark berättar överläkaren Anders Hansen varför det är så bra för hjärnan med träning. Han tipsar också om hur du tränar din hjärna på bästa sätt. Det är enklare än du kanske tror.
E-Bok 85 kr Pris Ljudbok 65 kr Pris

Bokons kunder har även köpt

Författare Anders Hansen (författare), Lisa Zachrisson (annat), Niklas Darke (översättare)
Utgiven 15 Juni 2020
Längd 156 sidor
Genrer Hem & Trädgård, Hälsa, Livsstil, Fritid
Språk Swedish
Format epub
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789179710316
Detta är en lättläst version av Anders Hansens succébok Hjärnstark. Vill du bli lugnare, mer fokuserad, få bättre minne och tänka snabbare och mer kreativt? Då ska du röra på dig! När du tränar mår inte bara musklerna bättre. Hjärnan blir också piggare och starkare. I Hjärnstark berättar överläkaren Anders Hansen varför det är så bra för hjärnan med träning. Han tipsar också om hur du tränar din hjärna på bästa sätt. Det är enklare än du kanske tror.