
Lägg till önskelistan
Hjärnstark (lättläst) : Få en starkare hjärna med träning e-bok
Pris
85 kr
Detta är en lättläst version av Anders Hansens succébok Hjärnstark. Vill du bli lugnare, mer fokuserad, få bättre minne och tänka snabbare och mer kreativt? Då ska du röra på dig! När du tränar mår inte bara musklerna bättre. Hjärnan blir också piggare och starkare.
I Hjärnstark berättar överläkaren Anders Hansen varför det är så bra för hjärnan med träning. Han tipsar också om hur du tränar din hjärna på bästa sätt. Det är enklare än du kanske tror.
E-Bok
85 kr
Pris
Ljudbok
65 kr
Pris
Förlag
Bokförlaget Hedvig
Utgiven
15 Juni 2020
Längd
156 sidor
Genrer
Hem & Trädgård, Hälsa, Livsstil, Fritid
Språk
Swedish
Format
epub
Kopieringsskydd
Vattenmärkt
ISBN
9789179710316
Detta är en lättläst version av Anders Hansens succébok Hjärnstark. Vill du bli lugnare, mer fokuserad, få bättre minne och tänka snabbare och mer kreativt? Då ska du röra på dig! När du tränar mår inte bara musklerna bättre. Hjärnan blir också piggare och starkare.
I Hjärnstark berättar överläkaren Anders Hansen varför det är så bra för hjärnan med träning. Han tipsar också om hur du tränar din hjärna på bästa sätt. Det är enklare än du kanske tror.