
Lägg till önskelistan
Himlabrand (lättläst) e-bok
Pris
139 kr
Ánte älskar livet som renskötare. Samtidigt försöker han stå emot sina känslor för bästa vännen Erik. När Erik visar bilder på sin flickvän Julia mår Ánte illa. Han hade hoppats att hans känslor för Erik var besvarade.
När Hanna vill hångla med honom på en fest, känner Ánte att han kanske måste. För att bevisa något. Men för vem?
Går det att komma ut, och fortfarande leva det liv Ánte älskar mest på denna jord?
Det här är en bearbetad version av Himlabrand.
Lättlästa böcker från Nypon är ...
E-Bok
139 kr
Pris
Ljudbok
95 kr
Pris
Förlag
Nypon förlag
Utgiven
16 Januari 2023
Genrer
12-15 År, Barnböcker, Ungdomsböcker
Språk
Swedish
Format
epub
Kopieringsskydd
Vattenmärkt
ISBN
9789179879112
Ánte älskar livet som renskötare. Samtidigt försöker han stå emot sina känslor för bästa vännen Erik. När Erik visar bilder på sin flickvän Julia mår Ánte illa. Han hade hoppats att hans känslor för Erik var besvarade.
När Hanna vill hångla med honom på en fest, känner Ánte att han kanske måste. För att bevisa något. Men för vem?
Går det att komma ut, och fortfarande leva det liv Ánte älskar mest på denna jord?
Det här är en bearbetad version av Himlabrand.
Lättlästa böcker från Nypon är ofta något kortare, har alltid ett lättare språk och ett innehåll anpassat för den tänkta läsarens ålder. Till alla böckerna i serien finns gratis arbetsmaterial på förlagets hemsida.
EPUB3: Reflowable