
Lägg till önskelistan
Hanteringen av odöda (lättläst) (Lättläst version) e-bok
Pris
185 kr
Det är värmebölja i Stockholm. Ett elektriskt fält svävar över staden och folk plågas av svår huvudvärk. Plötsligt är det över. Men något har hänt. De döda har vaknat, de lämnar bårhusen och stiger upp från gravarna. Gustav Mahler sörjer sitt barnbarn Elias, som dött i en olycka. När Mahler får veta att de döda vaknat, beger han sig till Elias grav …
Hanteringen av odöda är en klassisk skräckroman, men också en gripande berättelse om kärlek som trotsar själva döden.
Lättlästa böcker från Vi...
E-Bok
185 kr
Pris
Ljudbok
95 kr
Pris
Förlag
Vilja förlag
Utgiven
15 Januari 2024
Genrer
12-15 År, Barnböcker, Ungdomsböcker
Serie
Lättläst version
Språk
Swedish
Format
epub
Kopieringsskydd
Vattenmärkt
ISBN
9789179497736
Det är värmebölja i Stockholm. Ett elektriskt fält svävar över staden och folk plågas av svår huvudvärk. Plötsligt är det över. Men något har hänt. De döda har vaknat, de lämnar bårhusen och stiger upp från gravarna. Gustav Mahler sörjer sitt barnbarn Elias, som dött i en olycka. När Mahler får veta att de döda vaknat, beger han sig till Elias grav …
Hanteringen av odöda är en klassisk skräckroman, men också en gripande berättelse om kärlek som trotsar själva döden.
Lättlästa böcker från Vilja är ofta något kortare, har alltid ett lättare språk och ett innehåll anpassat för en vuxen läsare. Viljas böcker är indelade i sex nivåer, XS-XXL. Hanteringen av odöda ligger på nivå XL.