
Lägg till önskelistan
Guide till effektiv PR & externkommunikation e-bok
Pris
149 kr
Den här guiden hjälper dig att lyckas med din PR och externkommunikation. Det är guiden som författaren själv önskar att han haft såväl i början av karriären som på vägen vidare.
I tydliga steg tar guiden dig igenom:
-- Värdet av proaktiv strategisk kommunikation
-- Hur du gör en bra analys
-- Hur du sätter rätt mål för kommunikationsarbetet
-- Hur du formar en framgångsrik strategi som styr mot rätt mål
-- Hur du i dagens fragmenterade medielandskap skapar en effektiv integrerad kommunikat...
E-Bok
149 kr
Pris
Undertext
Ett körschema för moderna kommunikationsinsatser
Förlag
Skärheden & Partners AB
Utgiven
5 Januari 2023
Längd
23 sidor
Genrer
Ekonomi Och Ledarskap, Fackböcker
Språk
Swedish
Format
epub
Kopieringsskydd
Vattenmärkt
ISBN
9789180593656
Den här guiden hjälper dig att lyckas med din PR och externkommunikation. Det är guiden som författaren själv önskar att han haft såväl i början av karriären som på vägen vidare.
I tydliga steg tar guiden dig igenom:
-- Värdet av proaktiv strategisk kommunikation
-- Hur du gör en bra analys
-- Hur du sätter rätt mål för kommunikationsarbetet
-- Hur du formar en framgångsrik strategi som styr mot rätt mål
-- Hur du i dagens fragmenterade medielandskap skapar en effektiv integrerad kommunikationskampanj.
Oavsett om du är i början av din karriär eller om du är en garvad praktiker ger dig guiden en tydlig struktur att arbeta efter och ett ramverk att hålla dig i.
Fredrik Skärheden har i över 20 års tid jobbat med PR, kommunikation och opinionsbildning i roller som kommunikationschef och kommunikationskonsult, samt som marknadschef, i både svenska och internationella företag och organisationer.
Genom åren har han arbetat för några av de största namnen i en rad olika branscher såsom IT, media, FMCG, telekom samt spel. Med tiden har han blivit en nära rådgivare till såväl andra kommunikationschefer som VD:ar.
Fredrik Skärheden har i över 20 års tid jobbat som kommunikationschef och kommunikationskonsult i både svenska och internationella företag och organisationer. Han har även ett förflutet som marknadschef.
Genom åren har han arbetat för några av de största namnen i en rad olika branscher såsom IT, media, FMCG, telekom samt spel. Med tiden har han blivit en nära rådgivare till såväl andra kommunikationschefer som VD:ar.
Många av uppdragen har haft tyngdpunkt på förändringsarbete, positions-byggande och positions-förflyttning. Han har också varit en eftertraktad rådgivare vid krishanteringar.
Fredrik är utbildad Civilekonom, har en MBA inriktad på strategi och har gått programmet för Strategic Reputation Management på Tuck School of Business vid Dartmouth University. Han är även utbildad journalist.